پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم»در لارستان برپا می شود

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم(ص)» در اماکن متبرکه شهرستان لارستان برپا…

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم(ص)» در اماکن متبرکه شهرستان لارستان برپا می‌شود.

سیدیعقوب مصطفوی در گفتگو با میلاد لارستان؛ با محکوم کردن اقدام نابخردانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» اظهار داشت: بروز چنین وقایعی در کشورهای غربی نشان‌دهنده تلاش آنها در راستای اجرای پروژه اسلام هراسی است.

وی با بیان اینکه تناقض‌ها و دروغ‌های استکبار آن‌قدر آشکار شده است که دیگر کمتر کسی باور می‌کند افزود: هرروز دروغ کشورهای غربی و به‌ویژه فرانسه در این جریانات خود را نشان می‌دهد.

 مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان با اشاره به اینکه مردم متدین و همیشه در صحن لارستان در روز شنبه ۴ بهمن ماه ۹۳ هم‌زمان با سراسر کشور و همراه با مردم آزادی‌خواه و روشن‌بین جهان، علاقه به پیامبر عدالت و اخلاق، جهاد، سیاست و اقتصاد پاک و توحیدی را در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان فریاد می‌زنیم تصریح کرد: توهین به ارزشمندترین مقدسات اسلام و مسلمانان غیرقابل ‌گذشت است.

 وی با بیان تاریخچه‌ای از فعالیت ۱۰ ساله دارالشفاء خیریه امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام همکاری پزشکان نیکوکار شاغل در شهرستان لارستان در جهت گسترش فعالیت‌های این مرکز متأسفانه به دلیل کمبود فضا و عدم‌دسترسی به امکانات پیشرفته پزشکی امکان توسعه این اقدام عالم‌المنفعه وجود ندارد.

 مصطفوی بیان کرد: برای حل مشکل دارالشفاء این مکان مقدس قطعه زمینی از سوی خیران برای این امر وقف شده اما به دلیل کمبود اعتبارات قادر به احداث ساختمان‌های مورد نیاز نیستیم و از مسئولان برای رفع این مشکل طلب یاری می‌کنیم و همچنین از خیران محترمی که نیت مشارکت در این اقدام خداپسندانه را دارند تقاضا می‌شود نذورات و کمک‌های خود را به شمار ۱۲۸ به شناسه پرداخت ۹۳۰۰۳۸۷۲۴۲۶ نزد بانک ملی واریز کرده و فیش پرداختی را به دفتر آستان مقدس تحویل دهند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین