دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پژوهشسرای دانش آموزی لارستان رسما افتتاح شد

در دومین روز از دهه فجر با حضور نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان، فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرلار، دکتر رحیمی…

در دومین روز از دهه فجر با حضور نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان، فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرلار، دکتر رحیمی نژاد، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی لارستان  و تعدادی از مسئولین ادارات لارستان و معتمدین محلی ساختمان مقاوم

سازی شده پژوهشسرای دانش آموزی  لارستان رسما افتتاح شد.
 به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش لارستان ساختمان مرکزی پژوهشسرای دانش آموزی لارستان که توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس با صرف دو میلیارد ریال اعتبار بازسازی ومقاوم سازی شده است روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۳ رسما افتتاح شد.
 
در آیین افتتاح این مرکز فیاض پور در سخنانی اظهارداشت: پژوهشسرای دانش آموزی لارستان هم اکنون با تشکیل هفت انجمن علمی در رشته های ریاضی،فیزیک،شیمی،زیست،ادبیات،نانو وهوافضا فعالیت می کند وکلاسهای آمادگی المپیاد های علمی را در هفت رشته برگزار می نماید. مدیر آموزش وپرورش لارستان همچنین خاطر نشان ساخت که این مرکز علمی پژوهشی یکی از هجده پژوهشسراهایی می باشند که در خردادماه ۹۳ به ثبت کشوری رسیده و نهاد ترویجی رسمی ستاد نانو در لارستان محسوب می شود.
 
وی افزود: از دیگر فعالیت های این مرکز فراهم نمودن مقدمات برگزاری جشنواره ی جوان خوارزمی است که هرساله دانش آموزان مبتکر ومخترع را شناسایی و نفرات برتر را به مسابقات استانی وکشوری معرفی می نماید. وی در پایان بیان داشت: پژوهش سرای دانشآموزی لارستان در کنار امور پژوهشی و علمی فعالیت هایی را در خصوص مستند سازی ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس آغاز نموده است. در پایان این مراسم حاضران از بخش های مختلف پژوهش سرای دانش آموزی لارستان بازدید کردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین