دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

21 رشته ارشد و 4 دكترا در دانشگاه لار

در ايام ا… دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي ، اسعد زاهدي رئيس و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي با حضور در بيت امام جمعه محترم شهر لار با حجت…

در ايام ا… دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي ، اسعد زاهدي رئيس و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي با حضور در بيت امام جمعه محترم شهر لار با حجت الاسلام والمسلمين دكتر نور بخش ديدار نمودند. به گزارش

میلادلارستان و به نقل از  آنا ، دكتر نوربخش به اهميت هدايت افراد اشاره نمود و افزود: در روايتي كه از حضرت رسول (ص) خطاب به علي ابن ابيطالب(ع) آمده است كه حضرت فرمودند: اگر يك نفر بدست تو هدايت بشود از آنكه آفتاب بر او بتابد بهتر است و  شما عزيزاني كه در دانشگاه مشغول به فعاليت هستيد اجر و پاداش بزرگي خواهيد داشت كه با حقوق و دستمزد نمي توان زحمات شما را جبران نمود.
 
وي ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان فعاليت هاي خوبي در زمينه هاي مذهبي صورت پذيرفته است وانصافا دانشگاه آزاد اسلامي از نظر ظواهر مذهبي در استان حرف اول را ميزند اين واحد نه تنها در مسائل فرهنگي بلكه در حوزه آموزشي هم ، هيچ دانشگاهي در استان نميتوانيد پيدا كنيد كه اين تعداد رشته كارشناسي ارشد داشته باشد و اين امر نشان از تلاش رياست واحد و شما عزيزاني است كه در راس اين مجموعه قرار داريد.

حجت الاسلام نور بخش خاطر نشان كرد: امروز ميبينيم كه برخي از واحد هاي دانشگاهي به دليل نبود دانشجو تعطيل گرديده اند اما به حمد ا… اين واحد نه تنها تعطيل نگرديده است بلكه با توجه به رشته هايي كه در اين واحد قرار موجود است رونق پيدا نموده  كه جا دارد از زحمات شما تقدير و تشكر گردد.

 در ابتداي اين ديدار اسعد زاهدي رئيس واحد ضمن تبريك ايام ا… دهه فجر انقلاب اسلامي ضمن تقدير و تشكر از حجت الاسلام والمسلمين نور بخش ، اظهار داشت: جاي سپاس دارد كه شما در تمامي جهات مدافع دانشگاه ازاد اسلامي هستيد و در جلسات و مراسم اين واحد شركت مي نماييد كه اين موضوع نشان از بزرگي و شخصيت شما دارد.

زاهدي ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با يك جهش عظيم علمي در حال حركت است و با اين تحولي كه ايجاد شده با ۲۱ رشته كارشناسي ارشد و ۴ رشته دكترا در آينده اي نزديك جذب بالاي از دانشجويان در مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا را خواهيم داشت.

وي افزود: ما در استان تنها واحد مادري هستيم كه با ۶ مركز در مناطق همجوار و بهره مند از يك دانشكده، دبيرستان و دبستان سما كه مجموعه سما لارستان در سطح كمي و كيفي در كشور بي نظير است.

زاهدي خاطر نشان كرد: چشم انداز ما در آينده، توجه به رشته هاي كارشناسي ارشد و دكترا  است وبسترسازي مناسبي جهت تحصيلات تكميلي در اين واحد در حال برنامه ريزي و اجرا ميباشد.

در ادامه حجت الاسلام عباسي رئيس دفتر فرهنگ اسلامي  دانشگاه به بيان فعاليت هاي گسترده صورت گرفته در حوزه هاي مختلف فرهنگي پرداخت و گزارش كاملي از هيات هاي مذهبي فعال در واحد و مراسمات صورت گرفته ارائه داد كه مورد توجه دكتر نوربخش واقع گرديد.

خبر نگارآنا: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین