دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاصی/گفتگو با بازیگر سریال “همه چیز آنجاست”

 میلاد لارستان: قریب به دو ماه است که هموطنان ایرانی ما در حال مشاهده سریال پر فراز و نشیب “همه چیز آنجاست” هستند که از شبکه سه سیما در حال…

 مصاحبه اختصاصی میلاد لارستان با مهندس روحیمیلاد لارستان: قریب به دو ماه است که هموطنان ایرانی ما در حال مشاهده سریال پر فراز و نشیب “همه چیز آنجاست” هستند که از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد و از طرفداران زیادی در سطح کشور برخوردار است. به همین دلیل، با پیگیری های لازم،

میلاد لارستان، توانستیم با حسن اسدی با یکی از بازیگران اصلی این سریال، یعنی “مهندس روحی” مصاحبه ای ترتیب دهیم که در ادامه توجه شما را به آن جلب می کنیم.

*    لطفاً درباره نقشی که در سریال “همه چیز آنجاست” بازی می کنید، توضیح دهید.

این سریال از یک خانواده اصلی تشکیل شده که در آن هریک از اعضای خانواده داستانهای مرتبط با خودشان را دارند. در این سریال بنده در این فیلم نقش یک مهندس را دارم که در واقع مدیرعامل یک شرکت است.

دختر این خانواده به عنوان یک منشی را شرکت من کار می کند و به نوعی به جهت بعضی از رفتارهای اشتباه من (مهندس روحی)، این دختر (مهرنوش)، دچار اشتباه و توهم می شود و متصور می شود که من اون رو دوست دارم، درحالی که من اون رو مثل دخترم دوست داشتم.

آن چیزی که در این فیلم بر آن تأکید می شود، این است که دنیای ما از سوء تفاهمات پر است و خیلی وقت ها، این سوءتفاهات مبنای تصمیم گیری و قضاوت می شود و این اشتباه است و ما باید زاویه دید خود را درست کنیم تا قضاوت مان صحیح باشد.

مصاحبه اختصاصی میلاد لارستان با مهندس روحی

 

*    همینطور که گفته شد، ما در یک وب سایت محلی بنام میلاد لارستان در شهرستان لارستان فعالیت می کنیم. متناسب با نقش تون در این فیلم، بفرمائید که پول چطوری میشه در عرصه تولید بکار گرفته بشه؟

بله، میگن لاری ها خیلی پولدارن (با خنده)، بگید چه جوری پولدار میشن؟

در زمان حاضر، اساس هر خانواده ای و یا مرد خانواده از یک درآمد پایدار و خوب بهره مند نباشد، نمی تواند زندگی را اداره کند و به همین دلیل باید به آن توجه شود.

آنچه نیاز به نگاه ویژه دارد، کارآفرینی به انواع مختلف است. کارآفرینی در واقع اساس آن تولید و ایجاد کارخانه و مراکز تولیدی و یا کارهای ابتکاری که درآمد بالایی برخوردار است.

*   به نظر شما، رویکرد صدا و سیما متناسب با انتظاراتی که رهبر انقلاب از فیلم ها دارند و آن شناسایی آسیب های فرهنگی است، هست؟

همه همکاران ما متناسب با توان شان درصدداند به این هدف دست پیدا کنند که در میزان موفقیت آنها کم و زیاد وجود دارد ولی همه در تلاش اند جامعه آسیب شناسی شوند و الگوی مناسب معرفی گردد.

* با تشکر از شما که در این مصاحبه کوتاه شرکت نمودید.

من هم از شما تشکر می کنم و امیدوارم فرصتی پیش بیاید به دیدار مردم لار بیایم

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین