جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نوربخش:کمکهای خیرین، بسوی نیازهای شهرستان هدایت شود

میلاد لارستان: اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان، به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان؛ در ادامه جلسات ماهیانه اعضای شورای اسلامی شهرستان…

شورای اسلامی شهرستان لارستان

میلاد لارستان: اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان، به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان؛ در ادامه جلسات ماهیانه اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان،

این شورا پس از برگزاری جلسه علنی خود، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور بر سر آرامگاه شهدای انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، با آرمانهای امام(ره)، شهدا و انقلاب تجدید پیمان کردند و سپس با حضور در بیت حجه الاسلام والمسلمین نوربخش، نماینده ولی فقیه و امام جمعه لارستان، این ایام را گرامی داشتند.

در این دیدار، سیدیعقوب موحدی بعنوان رئیس دوره ای شورای اسلامی شهرستان لارستان، با ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده از فعالیت های چند ماهه شورای اسلامی شهرستان لارستان، اظهار داشت: شورای شهرستان لارستان، متشکل از ۶ بخش و ۸ شهر می باشد که پس از شیراز، به لحاظ گستردگی، از جایگاه دوم در استان پهناور فارس برخوردار است.

در ادامه حجه الاسلام نوربخش با بیان اینکه، هرچند خدمات و فعالیت های شما در شورای های اسلامی شهر، روستا و شهرستان دارای منفعت های مادی نباشد، گفت: انتخاب شما از سوی مردم، نشانه اعتبار و شخصیت شماست.

وی ابراز امیدواری کرد: اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان، بتوانند با ارائه خدمات خود، پاسخ اعتماد مردم را بگونه ای مناسب جبران نمایند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر قدرت موثر شورای اسلامی شهرستان در راستای انجام فعالیت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی، افزود: تا زمانی که افراد بعنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یا روستای محل زندگی خود عضویت دارد، فقط محدوده ای کوچک را در زیرمجموعه خود دارد، اما شورای اسلامی شهرستان، می خواهد برای مجموعه شهرستان لارستان بزرگ تصمیم بگیرد و این کار به مراتب دشوارتر و پرمسئولیت تر است.

وی مشورت را از اصول مهم در کسب پیشرفت و ترقی دانست و تصریح کرد: می توان با همفکری و همدلی گام های بسیار خوب و موثری در این زمینه برداشت.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به سفر اخیر استاندار فارس به شهرستان لارستان، افزود: براساس وعده استاندار فارس، پیگیری های مداومی جهت عملیاتی کردن پروژه راه آهن شیراز – جهرم – لارستان – بندرعباس در دست اقدام است که امیدواریم هرچه سریعتر این کار اجرایی شود.

وی با تحسین پیشرفت های حاصل شده پس از انقلاب در شهرستان لارستان، عنوان کرد: در قبل از انقلاب، جاده های متصل به شهر لار، کاملاً نامناسب و خاکی بود، اما پس از انقلاب به برکت جمهوری اسلامی، اکثر جاده ها آسفالته و کوتاه شده است.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولین و شورای اسلامی لارستان در جذب سرمایه گذاران خصوصی در اجرای پروژه ها، خاطر نشان کرد: می توان با تقسیم کاردر امورات، سهیم کردن مردم در کارها و هدایت صحیح کمک های خیرین به نیازهای شهرستان، کارهای بزرگ و عام المنفعه ای صورت داد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین