دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

قبور مطهر شهدای لارستان گلباران شد

میلاد لارستان: با حضور مسئولان محلی و بسیجیان لارستان، همزمان با سراسر کشور قبور مطهر شهدا عطرافشانی و گلباران و با آن سرافرازان به حق پیوسته تجدید بیعت گردید. به…

گلباران قبور مطهر شهدا در لارستانمیلاد لارستان: با حضور مسئولان محلی و بسیجیان لارستان، همزمان با سراسر کشور قبور مطهر شهدا عطرافشانی و گلباران و با آن سرافرازان به حق پیوسته تجدید بیعت گردید. به گزارش میلاد لارستان؛ با فرارسیدن

سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در شهرستان لارستان، با حضور فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نیروی انتظامی، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای شهر لار، قبور مطهر این عزیزان غبارروبی و گلباران شد.

در این آئین، پاسدار امیر جاهدی در سخنانی با تأکید بر توجه به اهداف شهدا، گفت: اگر به اهداف شهدا توجه شود، جامعه به فسادهای سیاسی، اخلاقی و اقتصادی دچار نمی‌شود زیرا شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و شهدای زنده در کنار ما و در سنگرهای سیاسی، امنیتی و اقتصادی تلاش می‌کنند.

وی افزود: بدانیم که منطق سید الشهدا (ع) تنها راهی است که ما را به اوج می رساند چه در بعد مادی و چه در بعد معنوی و امیدواریم این گونه طی مسیر کنیم و با سلامت و امید و عاقبت به خیری زندگی مان را سپری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، از جمله شاخص های اسلام در انقلاب ایران را نقش رهبری دانست و تصریح کرد: رهبری حکومت اسلامی ایران در شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تبلور یافته بود که نقش هماهنگ کننده ی نیروهای انقلابی را ایفا می کرد.

وی با اشاره به موانع پشت سرگذاشته شده انقلاب، به جوانان و بسیجیان توصیه کرد: همواره به دنبال یافتن راه حق و حقیقت باشند که اصلی ترین رکن دستیابی به راه درست، ولایت و پیروی از ولی فقیه است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین