دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اقتداری: همه برای ساخت دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

طی آئینی با حضور مسئولین شهرستان لارستان، عملیات اجرایی احداث ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد. در حاشیه این مراسم،…

طی آئینی با حضور مسئولین شهرستان لارستان، عملیات اجرایی احداث ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد. در حاشیه این مراسم، رامین اقتدار، رئیس شورای اسلامی شهر لار ،

با تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از کلیه نیکوکاران لارستانی که از گذشته تاکنون منشاء خیر و برکت و آبادانی برای لارستان و کشور بوده اند، گفت: در فاز نخست، ساختمان های آموزشی دانشکده، ساختمان ستاد مرکزی، خوابگاه، ساختمان استادسرا، محوطه سازی، احداث پل، جاده دسترسی و غیره با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط خیرین ساخته خواهد شد.

وی افزود: به لحاظ مساحتی، شهرستان لارستان ۱ صدم کشور و از نظر جمعیتی ۱ سیصد و پنجاهم کشور هستیم و ما می توانیم با برنامه ریزی و تعیین هدف، به پشرفت و توسعه دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لار بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان یکی از ۵۷ مرکز دانشگاهی علوم پزشکی کشور می باشد، تصریح کرد: از این تعداد ۳۳ دانشگاه در مراکز استان و بیش از ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی در شهرستانهای کشور مستقر است که باید برای توسعه و تجهیز آن از ظرفیت انقلاب استفاده بهینه کرد.

وی از تمامی خیرین بومی و غیربومی در تمام کشور خواست تا برای اعتلای علمی جوانان کشور ایران اسلامی از کمترین مقدار تا بیشترین میزان، در امر احداث هرچه سریعتر دانشکده علوم پزشکی لارستان سهیم باشند.

وی افزود: این پروژه ها توسط خیرین محترم و خانواده بزرگوار آنان به شرح ذیل ساخته می شود:

ورثه مرحوم حاج زین العابدین راستی که قرار است ساختمان های آموزشی دانشکده را به متراژ ۷۰۰۰ متر مربع احداث کنند، ورثه مرحوم حاج محمدباقر راستی که قرار است ساختمان ستاد مرکزی که متراژ کلی آن ۷۰۰۰ متر مربع می باشد، ۳۴۰۰ متر آن را خواهند ساخت.

هشت خوابگاه برای دانشکده در نظر گرفته شده است که یک بلوک آن به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به دست حاج علیرضا، حاج محمد و حاج غلامرضا رضویان ساخته می شود.

ساختمان استادسرا نیز، به مساحت ۱ هزار متر مربع در مرحله تهیه نقشه قرار دارد که ورث مرحوم بهارستانی متقبل ساخت آن شده اند که از اسفندماه این کار اجرایی می شود.

ورثه مرحوم ابراهیم پورحسین هم مخارج مربوط به محوطه سازی را تأمین نموده اند.

حاج عبدالرضا سمیعی نژاد، پدر شهید بزگوار سعید سمیعی نژاد نیز، متقبل بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در اجرای پروژه های دانشکده را برعهده گرفته اند.

حاج ناصر طالبان نیز، قسمتی از هزینه احداث پل دانشکده را به مبلغ ۷۰ میلیون تومان متقبل شده اند.

حاج حبیب کاملی، در کشیدن جاده های دسترسی و مخلوط ریزی کمک های زیادی داشته اند.
مهندس داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مهندس عباسی مدیر اداره راه و شهرسازی لار که در مخلوط ریزی سایت کمکهای بسیاری داشته اند که امیدواریم این کار مداومت داشته باشد.

اقتداری با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر دکتر رحیمی نژاد، از پزشکان حاذق لارستانی، تصریح کرد: دکتر رحیمی نژاد برای منطقه لارستان یک استثنا هستند و ایشان تنها کسی هستند که در سالهای پس از فارغ التحصیلی هیچ وقت لارستان را فراموش نکرده اند.

وی با انتقاد از برخی افراد و پزشکان که پس از کسب مدارج عالی کمتر به فکر آبادانی منطقه لارستان بوده اند، خاطر نشان کرد: دکتر رحیمی نژاد یکی از پزشکانی است که هر ماه با سفر به لارستان، بیماران ویزیت می کنند و امیدواریم هرچه سریعتر حالشان بهبود یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر لار، با بیان اینکه باید با نیروسازی و حمایت از نیروهای نسل سوم انقلاب، پشتوانه خوبی برای آینده فراهم گردد، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر سوای از اختلاف دیدگاههای سیاسی، جوی بسیار خوب، متحد و یکدل در سطح لارستان وجود دارد و هدف همگی پیشرفت و توسعه لارستان بزرگ است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین