دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

موافقت قطعی دانشکده علوم پزشکی لارستان توسط وزیر بهداشت

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، گفت: با پیگیری های زیاد و رایزنی های انجام شده با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بحث موافقت قطعی دانشکده در…

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، گفت: با پیگیری های زیاد و رایزنی های انجام شده با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بحث موافقت قطعی دانشکده در شورای گسترش صورت پذیرفته و بنا به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، این متن به امضای وزیر بهداشت رسیده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی لارستان، با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به حمدالله، پس از انقلاب و با توجه به آرمان های امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، شاهد محرومیت زدایی از نقطه نقطه کشور پهناور و عزیزمان هستیم.

وی با بیان اینکه، ایجاد و راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان لارستان، از خواسته های دیرباز مردم این خطه از کشورمان بوده و است، تصریح کرد: در این مدت تلاشهای زیادی انجام شد که در قسمتی از کار، با پیگیری های صورت گرفته، دانشکده علوم پزشکی لارستان مستقل گردید.

جعفرپور با ابراز خرسندی از شروع عملیات ساخت ساختمان این دانشگاه در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، اضافه کرد: با پیگیری های زیاد و رایزنی های انجام شده با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بحث موافقت قطعی دانشکده در شورای گسترش صورت پذیرفته و بنا به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، این متن به امضای وزیر بهداشت رسیده است.

وی با تقدیر از تلاشهای دولت در امر طرح تحول سلامت، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی بطور جدی از طرح تحول سلامت حمایت می کند و نمایندگان مردم بدنبال اجرا شدن هرچه بهتر این طرح عامه پسند است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۴ منابع مشخصی برای تأمین هزینه های لازم در اجرای طرح تحول سلامت پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در سال آینده حمایتهای خوبی نیز از مراکز علمی و دانشگاهی در زمینه پزشکی بعمل خواهد آمد و امید می رود که از این بودجه ها استفاده بهینه و مناسب شود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح مطمئناً دارای نواقصی است و باید برای آن چاره ای اندیشده شود، تصریح کرد: همانگونه که در بحث پرداخت یارانه ها از دولت قبل بخاطر توزیع مساوی یارانه ها در بین اقشار مختلف جامعه انتقاد می شود، باید در بحث طرح تحول سلامت نیز این مهم را مدنظر داشت که باید به گروههای خاص و افراد نیازمند یارانه تعلق بگیرد و افراد متمکن تر بخشی از هزینه را خود افراد پرداخت نمایند تا منابع زیادی آزاد شود و زمینه برای کارهای اولویت دار فراهم گردد.

وی در پایان از کلیه مسئولین و خیرین پیگر در احداث، تجهیز و راه اندازی دانشکده علوم پزشکی لارستان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد: با یاری سایر خیرین و نگاه ویژه وزارت بهداشت به این دانشکده، عقب ماندگی ها هر چه سریعتر جبران شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین