دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح چندین طرح در بخش اوز+تصاویر

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال در بخش اوز لارستان افتتاح شد. به…

اوز لارستانمیلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال در بخش اوز لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ درنهمین روز از دهه مبارک فجر،

چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمد حسین آتش فراز بخشداراوز، عبدالکریم نباتی مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس، روحانیون و علماء اهل تسنن اوز وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش، با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و خیرین محلی در بخش اوز شهرستان لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مهمترین این طرح ها، روشنایی شهرک صنعتی اوز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، افتتاح کارگاه تولیدی دوزندگی زنان کار آفرین اوز دارای ۵ دستگاه خیاطی با اشتغال زایی برای ۱۰ نفر و با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون ریال و همچنین راه اندازی شعبه اقماری تامین اجتماعی اوز دارای ۱ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳ هزار نفر تحت تکفل، می باشد.

همچنین در این روز، روشنایی بولوار دانشگاه پیام نور اوز با نصب ۱۵ پایه فلزی، نصب ترانس تقویت برق در ۷ نقطه شهر اوز و ۱۱ روستا با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال، بهسازی وآسفالت ورودی روستای هود به طول ۵۰۰ متر با عرض ۲۰ متر با اعتبار ۳ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

زمین چمن ورزشی روستای بیدشهر در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال، کمربندی روستای کوره به طول ۵۰۰ متر با عرض ۱۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و خانه فرهنگ روستای اسلام آباد ، از دیگر طرح های افتتاح شده امروز در بخش اوز لارستان بود.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان و دیگرمسوولین، کلنگ احداث پارک حاشیه ای  روستای قلات نیز به زمین زدند. گفتنی است این پارک قرار است توسط خیرین محلی ساخته شود.

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

اوز لارستان

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین