دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ملت ایران ثابت کردند؛ مدافع نظام، انقلاب و رهبری اند

میلاد لارستان: خطیب جمعه لارستان با تجلیل از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران در حضور انقلابی خود در راهپیمایی، به دنیا ثابت کردند…

میلاد لارستان: خطیب جمعه لارستان با تجلیل از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران در حضور انقلابی خود در راهپیمایی، به دنیا ثابت کردند که، مدافع نظام، انقلاب و رهبری هستند و همچنان بر دستیابی بر انرژی صلح آمیز هسته ای

خود تأکید کردند و حاضر به عقب نشینی نبوده و امتیازی به دشمن نخواهند داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با تأکید بر تحقیق بر امر توحید و یکتاپرستی، اظهار داشت: ائمه اطهار(س)، بهترین راهنما و نقشه برای پیمودن راه پر فراز و نشیب بندگی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این دیدار، رهبری فرمودند «توافقی که به ضرر نظام و سبب تحقیر ملت بزرگ ایران باشد، اینگونه مذاکره ای را قبول نداریم.»

خطیب جمعه لارستان با تقدیر از تلاش دولت و بخصوص تیم دیپلماسی هسته ای برای بدست آوردن بهترین نتیجه، تصریح کرد: تمام هم و غم گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان این است که حربه تحریم را از دست دشمن خارج کنند.

وی با ابراز اینکه در صورت شکست مذاکرات هسته ای، ما هیچ چیزی را از دست نداده ایم، خاطر نشان کرد: دولت و ملت ما می توانند با تکیه برجوانان پرتلاش و پراستعداد داخل کشور، بر بزرگی و عزت کشورمان افزوده خواهد شد و پیروزی نهایی متعلق به ملت مستحکم ماست.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به رونمایی از جنگنده فوق صوت بومی”صاعقه”، گفت: براساس سخنان جانشین وزیر دفاع، در طراحی این جنگنده جدید، ضمن بالابردن قدرت این هواپیما، با بکارگیری سامانه جدید و سلاح های پیشرفته، امکان آموزش برای جنگنده های سنگین موجود فراهم شده است.

وی با تأکید بر اینکه می توان با تکیه بر قدرت ایمان، به بهترین پیشرفت ها رسید و بر سخت ترین مشکلات فائق آمد، تصریح کرد: دستیابی به چنین صنعت های پیشرفته ای که غربی ها از انحصاری بودن این علوم به خود می بالند، نشان از توان بالای متخصصان کشور ما دارد.

امام جمعه لارستان، با تجلیل از شرکت پرشورتر مردم لارستان بزرگ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، افزود: ملت غیور ایران اسلامی، با حضور چشمگیر و بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، عزت، ایستادگی، خستگی ناپذیری، شجاعت و پشتیبانی از رهبری و دولت را در عرصه بین المللی به نمایش درآوردند و با مشت آهنین بر دهن آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی زدند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در حضور انقلابی خود در راهپیمایی، به دنیا ثابت کردند که، مدافع نظام، انقلاب و رهبری هستند و همچنان بر دستیابی بر انرژی صلح آمیز هسته ای خود تأکید کردند و حاضر به عقب نشینی نبوده و امتیازی به دشمن نخواهند داد.

حجه الاسلام نوربخش با تأکید بر پایبند نبودن کشورهای اروپایی به تعهدات خود در مذاکرات، تصریح کرد: کشورهای اروپایی با مشاهده استقامت ملت ایران و نپذیرفتن حرف های زور، به فاصله یک روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، یک تحریم جدید علیه کشور ما انجام دادند.

وی با تقدیر از همکاری مسئولین هواپیمایی و همچنین حج و زیارت کشور و استان، در انجام موفقیت آمیز پرواز مکه مکرمه و مدینه منوره، از مسئولین مربوطه تقاضا کرد: با توجه به آمادگی فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، در اسرع وقت مجوزهای لازم برای انجام پرواز نجف اشرف و سایر عتبات عالیات از این فرودگاه صورت پذیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین