دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دشمنان؛ با اصل نظام انقلاب اسلامی مخالف اند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه، دشمنان در واقع با اصل نظام مخالف اند، نه مسئله هسته ای ایران، گفت: دلیل مخالفت مستکبرین با انقلاب است،…

نماز جمعه لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه، دشمنان در واقع با اصل نظام مخالف اند، نه مسئله هسته ای ایران، گفت: دلیل مخالفت مستکبرین با انقلاب است، به خطر افتادن منافع آنها و زیر سوال بردن سلطه طلبی غربی ها و در رأس آن آمریکاست.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگ پرورش یافته در دامان اهل بیت عصمت و طهارت(س) است و این بزرگوار کسی است که باعث زنده نگه داشتن واقعه عاشورا شد.

وی با گرامیداشت سالروز علامه امینی(ره)، افزود: این عالم عظیم الشأن، بیش از ۴۰ سال در کتابخانه هایمختلف دنیا به تحقیق و بررسی پرداخت و با مطالعه بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب کتاب موثق “الغدیر” را برای دفاع از ولایت امیرالمومنین علی(ع) به رشته تحریر درآورد.

امام جمعه موقت لارستان بار دیگر با تقدیر از حضور میلیونی مردم ایران اسلامی و خطه لارستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: همه اقشار همیشه در صحنه ایران اسلامی، با مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی در این جشن ملی و باشکوه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه این است که نظام سلطه بداند، با گذشت ۳۶ سال از شکل گیری نظام اسلامی، مردم همچنان پشتیبان ولایت و نظام اسلامی اند.

حجه الاسلام رمضانی، برگزاری نماز جمعه را یکی سنگرهای مهم برای دفاع از ولایت دانست و افزود: از مهمترین وظائف امام جمعه این است که قدرت تحلیل سیاسی و بصیرت مردم را بالا ببرد.

وی با برشمردن پیشرفت های حاصل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: بنا به اذعان کارشناسان و نخبگان سیاسی غرب، تنها دکترینی که پس از مطرح شدنش، همچنان پا برجا مانده است، دکترین ولایت فقیه است که با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر شده و ملت های دنیا را به خود جلب کرده است.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به بیانات رهبری در زمینه زیاده خواهی آمریکا و غرب، تصریح کرد: اگر آنچه را غربی ها به ما دیکته می کنند، بپذیریم، مستکبرین دست از تحریم برنخواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه، دشمنان در واقع با اصل نظام مخالف اند، نه مسئله هسته ای ایران، گفت: دلیل مخالفت مستکبرین با انقلاب است، به خطر افتادن منافع آنها و زیر سوال بردن سلطه طلبی غربی ها و در رأس آن آمریکاست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه، آمریکا با فاصله ۱۰ هزار کیلومتری از منطقه خاورمیانه به دنبال تثبیت قدرت خود و همچنین دستیابی به منابع انرژی است، عنوان کرد: نظام اسلامی ایران به دنیا ثابت کرده است که می توان حکومت دینی مستقل از نظام سلطه و استکباری داشت و به قدرت اول منطقه تبدیل شد و در عرصه سیاسی برای دیگر کشورهای دنیا نقش آفرین شد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه علی رغم کارشکنی های نظام سلطه علیه ایران، کشور اسلامی ایران توانسته است به علوم پیشرفته و انحصاری دنیا دست یابد، خاطر نشان کرد: دو نمونه کوچک آن، دستیابی به علم ساخت “پهپاد” بدون سرنشین و دیگری پرتاب ماهواره ها به فضا است که نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان در هر بار و با بهانه های مختلف به دنبال بهانه تراشی هستند، یاد آوری کرد: مسئله هسته ای، بهانه ای برای ایجاد مانع در پیشرفت کشور ماست.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین