دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی دبیرخانه دائمی بزرگداشت علمای فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در نخستین یادواره شهید آیت‌الله عبدالرحیم ربانی شیرازی طی سخنانی اظهار داشت: استان فارس از قرن‌های متمادی به وجود علما و بزرگ‌مردانی که در مکتب امام…

فرمانده سپاه فجر فارس در نخستین یادواره شهید آیت‌الله عبدالرحیم ربانی شیرازی طی سخنانی اظهار داشت: استان فارس از قرن‌های متمادی به وجود علما و بزرگ‌مردانی که در مکتب امام صادق(ع) تربیت شدند و

علمای بزرگی مانند آیت‌الله حسینی‌الهاشمی، آیت‌الله محلاتی و بیت شریف دستغیب که سابقه ۸۰۰ ساله در این دیار دارند آراسته بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دیگر خاندان بزرگ عالمان دینی و مبارزان انقلابی استان فارس از جمله خاندان بزرگ حدائق، آیت‌اللهی، موسوی لاری و غیره، خاطرنشان کرد: اینها ستارگانی هستند که کهکشان این استان و جنوب کشور را نورانی و متجلی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه مربوط به علما در مجموعه بزرگ بسیج افتتاح می‌شود و ما موظف هستیم علمایمان را به جامعه خوب معرفی کنیم و این کار شدنی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه این یادواره آغازی برای برگزاری دیگر یادواره‌‌های مربوط به بزرگان استان است، بیان کرد: در استان فارس در ۱۴ اسفندماه امسال نیز برای نخستین بار یادواره حدود ۸۵۰ شهدای سادات استان فارس همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین