پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۱۲ پروژه عمرانی فرودگاه لارستان آماده بهره‌برداری شدند

مدیرکل فرودگاه لارستان از اتمام ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو ميليارد و ۴۲۵ ميليون تومان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و…

مدیرکل فرودگاه لارستان از اتمام ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو ميليارد و ۴۲۵ ميليون تومان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عنایت انصاری فرد اظهار داشت: بهسازی ۱۲ پروژه عمرانی را از سال گذشته در فرودگاه لارستان آغاز کردیم و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پروژه‌های برج مراقبت با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، دیتا سنتر با ۶۰ میلیون تومان، اتاق رکورد الکترونیک با ۴۰ میلیون تومان، ساختمان ایمنی زمینی با ۲۰۰ میلیون تومان و سایت رادار با ۱۳۰ میلیون تومان را بهسازی شد.

مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: همچنین بهسازی سایت DVOR با اعتبار ۲۵ میلیون تومان، بهسازی ساختمان پلیس با اعتبار یکصد میلیون تومان و نصب سیستم سوئیچینگ برج و دستگاه رادیو گیرنده و فرستنده با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.

به گفته وی، پروژه CCTV با نصب دوربین‌های مداربسته و سرور با اعتباری برابر با ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد. همچنین بهسازی ساختمان CCR با صرف ۲۰۰ میلیون تومان و بهسازی تکنیکال بلاک این فرودگاه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: فاز نخست بهسازی ساختمان و محوطه سپاه و حفاظت با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان انجام شد. فاز دوم این پروژه نیز شامل بهسازی و مرمت داخل ساختمان اداری می‌شود که پس از برگزاری مناقصه آن این فاز هم آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: این ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۱۲ پروژه عمرانی فرودگاه لارستان آماده بهره‌برداری شدند”

  1. پيگير گفت:

    باتشکر .انشالله کي و چه موقع اتوبوس مسافران پروازي راه ميفته

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین