سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رفع الحاق پارسیان به شیوه ای اقتصادی

مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب شهرستان پارسیان (گاوبندی) در غرب استان هرمزگان، پارسیان…

مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب شهرستان پارسیان (گاوبندی) در غرب استان هرمزگان، پارسیان منطقه آزاد تجاری می

شود. بالاخره مدت ها پیگیری و تلاش مسئولین و بخصوص نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و بالاخص پیگیری های نماینده غرب هرمزگان در خانه ملت، دیروز اکبر ترکان دبیر شورای عالی سازمان مناطق آزاد کل کشور خبر از تبدیل پارسیان به منطقه آزاد تجاری داد. دقیقا همان پیشنهادی که جاسم جادری استاندار هرمزگان و نمایندگان استان برای رفع الحاق از این مناطق در چندماه گذشته داده بودند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و جنوب ایران، مهندس اکبر ترکان در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده شهرستان پارسیان (گاوبندی) در غرب استان هرمزگان به عنوان منطقه آزاد تجاری درخواهد آمد که موجب رونق کسب و کار و توسعه صادرات و واردات در این منطقه خواهد شد.

ترکان بیان داشت: تسهیل تولید، توسعه صادرات، انتقال فن آوری های پیشرفته و تامین نیازهای کشور از ماموریت های مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی است که باید در این راستا حرکت کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین