سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

9 درخواست پایانی سال93

  در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به۹  اداره و…

 

در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به۹  اداره و ارگان  با هم مرور می

نماییم.از مسئولین محترم درخواست می شودمشکلات مردمی را در اسرع وقت پاسخ دهند. میلادلارستان با آمادگی کامل پاسخ ها را منتشر می سازد. در ضمن این سری درخواست ها بخش پایانی سال ۹۳ می باشد.

۱) طبق گفته هاي قبلي خودتان راجع به درخت كاري: من امسال  هنوز فرصت مراجعه پیدا نكردم  ولي سالهاي قبل و در چندين سال مختلف خواستم درخت بكارم اما ارگاني و اداره ای  نبوده كه درخت به صورت رایگان در اختيارم قرار دهد. هدف استفاده نیز  بخشهای مختلف شهر بوده نه منزل شخصي. مثلا ۵ اصله نهال ميخواستم ولي هيچ ارگاني همكاري نکرده است.(قابل توجه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی)

۲) راجع به انتقال اب از خليج فارس به لار. اميدوارم اين طرح ب حد كافي بررسي شده باشد چون به طور مثال اگر نمك ها و املاح باقي مانده از تصفيه به اب دريا يا در خشكي رها شود احتمالا كل زيست بوم آن منطقه دچار آسیب خواهد شد.(قابل توجه آبفا و فرمانداری)

۳) راجع به انتقال اب دريا و خطر انقراض يا كوچ جانوران منطقه هرمود: البته اين نظر شخصي من هست و من هم تخصصي در اين زمينه ندارم. اما اگر امكانپذیر باشد در مسير انتقال آب از بندرعباس به لار يك انعشاب در منطقه حفاظت شده با رعايت اصول پايداري و حفاظت زيست محيطي ایجاد شود و در این منطقه با در نظر گرفتن سبك محيط و ميزان تابش آفتاب در جاي مناسب حوضچه هاي مناسب ایجاد شود به صورتي كه آب حوضچه ها به واسطه محيط نمكي زمين هاي اطراف شور نشود و كمترين تبخير را داشته باشد. در این شرایط می توان به حفظ و جلوگيري از انقراض و كوچ گونه هاي در خطر منطقه كمك كرد(پیشنهادی به محیط زیست و منابع طبیعی)

۴) چرا مسئولين فكري در رابطه با خيابان مسير استاندارد نميكنند ،الان حدود ۱ماه هست كه خيابان مسير اداره استاندارد بسته شده . چرا خياباني كه همه ميگویند حدود ۴۰سال محل عبور بوده است، وسط عبور ومرور به مردم واگذار شده است. همه از این شرایط ناراضيند. تو را به قرآن به این مسیر توجه ویژه نمایید. اگر آنجا اداره استاندارد افتتاح شده چرا اصلا مسئولین به فكر مردم نيستند ،بخدا عبور مرور دشوار شده . اگر مسئولي از كشور يا استان به جهت بازدید اداره استاندارد در لارستان حضور یابد، از كدام مسير آن مقام محترم  به طرف اداره استاندارد هدايت ميشود؟ از ميلاد لارستان خواهش ميكنيم اين قضيه را پيگيري كند. (قابل توجه شهرداری لار- اداره زمین شهری و فرمانداری ویژه)

۵) در سطح شهرستان متاسفانه با همسايه آزارهايي كه تا نيمه هاي شب به بهانه عروسي با صداي نابهنجار و موسيقي حرام،موجبات ناراحتي مردم رو فراهم ميكنند هيچ اقدامي نميشود.  ايا امكانش هست اين مشكل رفع شود. با تشكر از زحمات شما (قابل توجه نیروی انتظامی لارستان)

۶)  نظافت سرويس بهداشتي پارك جنگلي با كدام ارگان ميباشد تا در اين خصوص اقدام و پیگیری نمایید( قابل توجه منابع طبیعی و شهرداری لار)

۷) باتوجه به تعطيلات نوروز وشلوغ شدن پارك جنگلي لطفا به وضع نظافت سرويسهاي بهداشتي اين پارك رسيدگي نمايند ( قابل توجه منابع طبیعی و شهرداری لار)

۸) چرا در مملكت جمهوري اسلامي ماموران راهنمايي و رانندگي اينقدر به مردم ظلم مي كنند وراننده اي كه در روز تعطيل جمعه با خانواده با سرعت ۲۰ كيلومتر بدليل نبستن كمربند در جلو اداره رانندگي جريمه ميكنند. بايد نام راهنمايي را از روي اداره راهنمايي و رانندگي برداشته شود چرا كه بدون راهنمايي مردم فقط و فقط بفكر جريمه كردن هستند نه راهنمايي  بلكه بايد نام آن اداره مذكور را ماموران جريمه گذاشت خواهشمنداست منعكس نماييد شايد به خود آيند (قابل توجه مردم جهت رعایت قانون و نیروی انتظامی جهت همکاری بیشتر با مردم)

۹) لطفا مراتب ذكر شده را به مقامات بخصوص جناب استاندار منعكس نماييد (قابل توجه میلادلارستان جهت انعکاس درخواست مردمی به استاندار فارس)

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین