سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تحصیل20هزار دانشجو در شهرستان لارستان

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، گفت: ۲۰ هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف شهرستان لارستان مشغول به تحصیل هستند. به گزارش میلاد لارستان: در مراسم افتتاح دفتر کانون فرهنگی…

افتتاح کانون فرهنگی در دانشگاه لارستان

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، گفت: ۲۰ هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف شهرستان لارستان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش میلاد لارستان: در مراسم افتتاح دفتر کانون فرهنگی هنری مساجد دانشگاههای آزاد لارستان، حجه الاسلام علی عباسی مسئول این کانون به نقل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از تخصیص اعتبار جهت توسعه مقبره شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: از مسئولین تقاضا می شود، با توجه به تحت پوشش بودن مراکز دانشگاههای آزاد اوز، گراش، خنج و بیرم در زیر مجموعه دانشگاه آزاد لارستان، کمکها و تجهیزات لازم در تعمیم فعالیتهای این کانون فراهم گردد.

اسعد زاهدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز، با ابراز خرسندی از تشکیل کانون مساجد و همچنین تخصیص اعتبار در توسعه مقبره شهدای گمنام این دانشگاه، گفت: ۲۰ هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف شهرستان لارستان مشغول به تحصیل هستند که می توان با استفاده از این پتانسیل بهره مندی خوبی جهت پیشرفت از آن داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین