چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رونمايي از نرم افزار اندرويدي كانون هاي مساجد لارستان

  محمدابراهیم اخوت، مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون های مساجد فارس در لارستان با اشاره به آیات قرآن لارستان بزرگ را اولین خاستگاه حکومت اسلامی در جنوب کشور دانست و گفت:…

  محمدابراهیم اخوت، مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون های مساجد فارس در لارستان با اشاره به آیات قرآن لارستان بزرگ را اولین خاستگاه حکومت اسلامی در جنوب کشور دانست و گفت: نمایندگی در این شهرستان در سال ۹۲ مصوب شد که در سال ۹۳ به فاز عملیاتی وارد شد که امروز یک سال است که با قدرت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با یادآوری این مطلب که نهادهای مختلفی این دفتر نمایندگی را حمایت کردند، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ فعالیت ثبت شد که بالغ بر ۶۷۰ میلیون ريال هزینه شده است که خیرین همکاری کردند.

اخوت با اشاره به اینکه کانون های فعالی در مساجد لارستان وجود دارد، افزود: کانون های مساجد گزارش های فعالیت خود را به صورت مدون ارائه کنند چرا که این فعالیت ها در زمان های متفاوت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لارستان از لحاظ فرهنگی و هنری بسیار ظرفیت های عظیمی دارد، گفت: امروز از پایگاه تحلیلی و خبری مساجد لارستان به نام larmasajed.ir را رونمایی کنیم که فعالیت های شهرستان لار و مساجد را اطلاع رسانی می کنیم.

وی همچنین از راه اندازی نرم افزار اندرویدی برای ارتباط با مدیران کانون های مساجد لارستان خبر داد و یادآور شد: این نرم افزار برای اردیبهشت ۹۴ رونمایی می شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین