چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توجه/تكميل بانك اطلاعاتي فارسيان خارج از كشور

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس  در جلسه شوراي استاني ايرانيان خارج از كشور اظهار داشت: اين شورا فرصتي است براي رسيدگي دقيق به مسائل ايران خارج از كشور…

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس  در جلسه شوراي استاني ايرانيان خارج از كشور اظهار داشت: اين شورا فرصتي است براي رسيدگي دقيق

به مسائل ايران خارج از كشور كه به منظور بهره گيري از همه ظرفيت ها و پرهيز از فعاليت هاي جزيره اي، در استان ها بر عهده استانداري ها قرار گرفته است.

وي با بيان اين كه تاكنون چهار كميته اقتصادي، فرهنگي، حقوقي و علمي، آموزشي در اين شورا راه اندازي شده است، افزود: با توجه به اهميت مباحث پزشكي و حضور گردشگران جهت درمان در استان فارس، راه اندازي كميته پزشكي و درماني در دستور كار اين شورا قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري فارس با اشاره به اين كه پروژه هاي قابل سرمايه گذاري در قالب لوح فشرده و كتابچه، در اختيار سرمايه گذاران خارج از كشور قرار گرفته است، گفت: اطلاعات مربوط به شهرستان هاي استان با هماهنگي فرمانداري ها در اختيار مسئولين مرتبط قرار گرفته است.

تاجگردون با بيان اين كه بانك اطلاعاتي ايرانيان خارج از كشور و همچنين فارسي هاي خارج از كشور در حال تكميل است و در قالب پورتالي قابل ارائه خواهد بود، اظهار داشت: اميدواريم شرايط سياست خارجي كشور در سال آينده با بهبود بيشتري همراه باشد و تعامل بيشتري ميان ايرانيان خارج از كشور با وطنشان برقرار شود.

به گزارش ميلادلارستان و به نقل از استانداري فارس،وي افزود: تفاهم نامه اي ميان استاندار فارس و شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور تنظيم شده است كه بر اساس آن خدمت رساني به هم وطنان مقيم ساير كشورها به شكل مطلوب تري صورت گيرد و استفاده مناسب تري از توان آن ها در پيشرفت كشور به عمل آيد.

ميلادلارستان: قابل توجه فرمانداري ويژه و دفتر نمايندگي وزارت خارجه در لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین