چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

د”ايره خلاق” در ايستگاه آخر

آیین اختتامیه نشست تخصصی و کارگاه های عملی هنرهای محیطی و مبلمان شهری با عنوان “دایره خلاق” روز گذشته در محل هنرسرای شهروند و بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) با…

آیین اختتامیه نشست تخصصی و کارگاه های عملی هنرهای محیطی و مبلمان شهری با عنوان “دایره خلاق” روز گذشته در محل هنرسرای شهروند

و بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) با حضور مسئولین و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش ميلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این مراسم عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، رفعت حقیقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، یعقوب کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار، محسن زارع معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، علی فولادی معاونت پرورشی آموزش و پرورش لارستان و تنی چند از هنرمندان هنرهای تجسمی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید؛ محسن زارع  هدف از اجرای برنامه را معرفی هنرمندان جوان عرصه هنرهای تجسمی، ادای احترام به پیشکسوتان این رشته و معرفی گرایش های مدرن وادی هنرهای تجسمی چون هنرهای محیطی جدید و بکارگیری آنها در طراحی و زیباسازی فضای شهری عنوان نمود.

سپس رفعت حقیقی پس از اشاره به زمان خوب اجرای برنامه و نمایش آثار در هوای مطلوب و بارانی بهاری گفت: امیدوارم این برنامه ها بهانه ای باشد برای گردهم آمدن هنرمندان پیشکسوت و جوان و ادای دین به پیشکسوتان این عرصه هنرهای تجسمی.

وی در ادامه گفت: همکاری تنگاتنگ اداره فرهنگ و ارشاد و حوزه فرهنگی شهرداری باعث شده فضای جدیدی در گردهمایی هنرمندان رشته های مختلف بویژه هنرهای تجسمی بوجود آید.

سپس حضار، سالن را جهت بازدید از آثار در محل اجرای آنها ترک نمودند.

آقایان عباس زاده، پریدار، حسینی و خانم ها شجاع زاده، زرگری، مقدم، مبشری، قلندری، عزمی و پورعلی آثار خود را که با تکنیک های مختلف هنری بر سکوها و آجرچین های راهروها اجرا شده بود به همراه یک شاخه گل رز به هنرمندان پیشکسوتی همچون سید علی مومن، علی فولادی، باقر عباس زاده، حمید پورعلی، مهدی سرافراز و لادنی تقدیم نمودند.

این برنامه پس از گپ و گفتگوهای صمیمانه مسئولین و هنرمندان و پذیرایی از آنها در هوای مطبوع با همراهی باران بهاری به کار خود خاتمه داد.

 خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین