جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استاندار: عمق چاههای آب در لار به 480 متر رسیده است!!

میلاد لارستان: استاندار فارس، گفت: برخی مناطق استان مثل جهرم و لار به ۴۰۰ تا ۴۸۰ متر رسیده است که این مسئله بسیار نگران کننده است. به گزارش میلاد لارستان…

سید محمد احمدی استاندار فارسمیلاد لارستان: استاندار فارس، گفت: برخی مناطق استان مثل جهرم و لار به ۴۰۰ تا ۴۸۰ متر رسیده است که این مسئله بسیار نگران کننده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم سیدمحمد احمدی با تاکید بر توانمندسازی روستاها و تنوع معیشت آنها گفت: باید کارگروهی در این زمینه در استان فارس تشکیل شود زیرا در زمینه صنعت در روستاها و شهرهای استان عقب هستیم و با توجه به اینکه هر تن سنگ به قیمت ۵۰۰ دلار صادرات می‌شود حداقل صنعت سنگ‌بری در روستاهای استان فعال شود.

 وی با اشاره به تعطیل شدن کارگاه معروف‌ترین سنگ دنیا در دهبید استان فارس عنوان کرد: با ارائه تسهیلات باید برای این صنایع تعطیل شده چاره‌ای اندیشید.

 احمدی با اشاره به خشک شدن ۲۰ حلقه چاه آهکی شیراز گفت: افزایش عمق چاه‌های در برخی مناطق استان مثل جهرم و لار به ۴۰۰ تا ۴۸۰ متر رسیده است که این مسئله بسیار نگران کننده است.

 وی با بیان اینکه تاکید اصلی ما بر صرفه‌جویی در مصرف و حفظ منابع آبی است گفت: تامین آب از دریا از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست زیرا هر متر مکعب آب در همان لب دریا به قیمت ۴ هزار تومان است که با در نظر گرفتن هزینه‌های انتقال به قیمت ۱۸ هزار تومان تمام می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین