چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

از ایده جوانان برای بهره گیری از فرصت فضای مجازی استفاده شود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های ابتکاری در اختیار جوانان قرار می دهد که می توان در قالب هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی هنری مساجد دست به کارهای بزرگ و تأثیرگذار زد.

امام جمعه لارستان، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های ابتکاری در اختیار جوانان قرار می دهد که می توان در قالب هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی هنری مساجد دست به کارهای بزرگ و تأثیرگذار زد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تقدیر از مردم این شهرستان به جهت حضور گسترده در مراسم لیالی قدر، اظهار داشت: شب قدر در روز ۲۳ ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مقدرات یک سال انسان در این شب رقم می خورد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای ترور در ۳۰ خردادماه انفجار بمب در حرم مطهر امام رضا(ع)، افزود: عملیات های کور تروریست ها از همان ابتدا محکوم به شکست بود و با وجود اقدامات نابخردانه آنان در طول سالیان متوالی و کشتار ۱۷ هزار انسان بی گناه در این راه، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته اند.

امام جمعه لارستان شهید مصطفی چمران را الگویی کامل و برجسته برای اساتید و دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: این شهید پس از فارغ التحصیلی در آمریکا، با مهاجرت به کشور لبنان اقدام به پرورش نیروهای انقلابی کرد و پس از ان با شرکت در جنگ ۸ ساله ایران و عراق در این راه به شهادت رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکم تیرماه به عنوان روز تبلیغات دینی نامگذاری شده است، ادامه داد: اگر می خواهیم نسل جوان را به سمت مسائل دینی و اعتقادی تشویق کنیم، باید به سلایق آنها بیشتر اهمیت داده شود.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مسئوولان فرهنگی و مذهبی لارستان، از انان خواست تا با بهره گیری از سلایق و ایده های جوانان اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی بپردازند، یادآور شد: فضای مجازی فرصت مناسبی برای انجام فعالیت های ابتکاری در اختیار جوانان قرار می دهد که می توان در قالب هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی هنری مساجد دست به کارهای بزرگ و تأثیرگذار زد.

وی با اشاره به حساسیت منطقه و اقدامات تروریستی اخیر در نقاط مختلف کشور از همه آحاد مردم برای مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و افزود: همه ما با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان خواهیم زد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از ایده جوانان برای بهره گیری از فرصت فضای مجازی استفاده شود”

  1. ناشناس گفت:

    فقط در حد حرفن ایشون…مرد عمل باش اقای. موسوی…نترس مثل شهدا شجاع باش به میدان بیا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین