چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستانی ها برگزیده جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شدند+اسامی

بخش «نشریه‌ نگاری» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی امام رضا (علیه‌ السلام)، برگزیدگان خود را شناخت. به گزارش  میلادلارستان به نقل از شبستان، بخش «نشریه‌ نگاری» کارگروه…

بخش «نشریه‌ نگاری» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی امام رضا (علیه‌ السلام)، برگزیدگان خود را شناخت. به گزارش  میلادلارستان به نقل از شبستان، بخش «نشریه‌ نگاری» کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی امام رضا (علیه‌ السلام)، برگزیدگان خود را شناخت. بر این اساس نشریه «به وسعت دریا» کاری از اعضای مرکز فرهنگی هنری لارستان به عنوان نشریه منتخب این جشنواره انتخاب شد.

عسل سوزنده، زینب کیانی نژاد و یاسمین تقوی فرد اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس از مرکز فرهنگی هنری لارستان هستند که با راهنمایی منصوره تقوی فرد، مربی هنری مرکز برای چندمین سال متوالی، عنوان برگزیده این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

۶ هزار و ۹۰۷ نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارایه سه هزار و ۷۵۴ اثر در این بخش از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌ السلام)، حضور یافتند. در این میان، تعداد آثار منتخب استانی و ارسالی به دبیرخانه مرکزی ۲۴۷ اثر است که از بین این آثار، ۱۲ اثر به عنوان آثار برگزیده تعیین شدند که از این آثار سه اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین