دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح چند طرح عمرانی و بهداشتی در شهر لار+تصاویر

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی  و بهداشتی با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد ریال در شهر لار به بهره برداری رسید….

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی  و بهداشتی با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد ریال در شهر لار به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آخرین روز از هفته ی دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و بهداشتی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اعتباری افزون بر۶۳ میلیارد ریال در شهر لار افتتاح و به  بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ این طرح ها شامل افتتاح سالن همایش شورای اسلامی  شهر لار با زیربنای ۲۲۰ متر مربع با ظرفیت ۱۳۴ نفربا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، احداث خط انتقال آب شیرین به شهرک صنعتی لار به طول ۳ کیلومتر همراه با حفر و تجهیز چاه و برق رسانی با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال، پیاده رو سازی فاز ۲ شهرک صنعتی لار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت ناحیه صنعتی پشته سنگر و افتتاح ساختمان نگهبانی ناحیه صنعتی حسن لری با اعتباری قریب به ۷ میلیارد ریال است.

همچنین مسئولین پروژه های محوطه سازی پیاده رو بلوار دانشجو، زیرسازی و آسفالت چهل متری ورودی پارک شهر،لاین ۲، فاز اول امتداد خیابانهای شهید طاهری، اجرای محوطه سازی پارک شهرک بوستان، روبروی مسجد خدیجه کبری، ۱۲متری جنب رودخانه بروند،خیابان امتداد ۳۰متری پل جلدان شهر لار همگی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که توسط شهرداری لار به اجرا در امده است را به بهره برداری رساندند.

از دیگر پروژه های افتتاح شده در این روز، بهره برداری از ۱۱ واحد خیرساز همراه سرای بیمار در محل بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با زیربنای ۲۶۴ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، اجرای محوطه سازی آن با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال، بهسازی  بخش جراحی بیمارستان امام رضا(ع) لار با تجهیز ۲۶ تخت  و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ساختمان جدید  ICU بیمارستان با تجهیز ۹ تخت با  اعتبار ۲ میلیارد ریال از محل  اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان بود.

همچنین در آخرین روز از هفته دولت، نصب ترانس رفع افت ولتاژ برق در محل پارک حاشیه و شهرک بوستان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و توسعه BTS 6 مرکز شهر لار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

افتتاحیه طرح های هفته دولت در لار

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین