جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح و آغاز ساخت 10 طرح عمرانی در بخش بنارویه لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۱۰ طرح عمرانی، بهداشتی،تولیدی و زیربنایی در بخش بنارویه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۱۰ طرح عمرانی، بهداشتی،تولیدی و زیربنایی در بخش بنارویه لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت، ۱۰  طرح عمرانی،تولیدی، بهداشتی، آبرسانی و زیربنایی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور فرمانداری ویژه لارستان ، اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد  و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش بنارویه لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مهمترین طرح های افتتاح شده در بخش بنارویه، مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه ای در روستای بختیارویه در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع با زیربنای ۳۶۵۰ متر مربع و تولید ۳۰۰ تن گوشت سفید در سال و اشتغال زایی برای ۱۶ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، ساختمان خانه پزشک در روستای شرفویه با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بود.

همچنین در این روز زیرسازی و آسفالت خیابان امام خامنه ای بنارویه با ۱۵ هزار متر مربع حجم آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت خیابان روستای ده فیش به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تامین و تکمیل آب آشامیدنی روستای لاغران شامل حفر چاه دستی به عمق ۸۷  متر برق رسانی به این چاه به طول ۱۰۰۰ متر و ساخت موتور خانه و تجهیز آن و لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان ، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب در روستای ده فیش  با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان و زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر روستای جلال آباد به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 مسئولین در ادامه سفرشان به بخش بنارویه، همچنین کلنگ آغاز ساخت ساختمان مرکز خدمات جهاد کشاورزی بنارویه را به زمین زدند.

به گفته مهندس مظفری معاون جهاد کشاورزی لارستان این مرکز قرار است در زمینی  به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته شود.

همچنین در این روز کلنگ عملیات ساخت مسکن های دو معلولی بهزیستی بنارویه نیز زده شد.

به گفته بال افکن رییس بهزیستی لارستان، این واحدهای مسکونی قرار است در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای هر کدام ۸۰  متر مربع برای افراد دارای دو معلول به بالا با اعتباری اولیه دولتی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان ساخته شود.همچنین مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات نیز برای ساخت این مسکن ها به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

سپس مسئولین همچنین کلنگ احداث دبستان حضرت ولیعصر(عج) روستای جلال آباد هم به زمین زدند.

محمد فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان هم در خصوص مشخصات این پروژه گفت:این دبستان ۳ کلاسه قرار است در زمینی به مساحت  ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر این روستا آقای حاج مظفر ابراهیمی ساخته شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین