پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
سرمربی هندبال بانوان شهیدچمران لارستان:

با حریفانمان در جام باشگاه‌های آسیا آشنا هستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: با حریفانمان در جام باشگاه‌های آسیا آشنا هستیم نشمین شافعیان درباره شرایط تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان و نماینده ایران برای حضور…

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: با حریفانمان در جام باشگاه‌های آسیا آشنا هستیم

نشمین شافعیان درباره شرایط تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان و نماینده ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: تمرینات ما از اول مرداد ماه آغاز شده و نفراتی را که به باشگاه خواستیم تا جذب شوند در اختیارمان گذاشته‌اند. ۵ بازیکن از کردستان و بازیکنانی نیز از تهران و مشهد جذب کرده‌ایم و در واقع تیم را برای قهرمانی در لیگ بسته‌ایم.

وی افزود:تمرینات ما از ۲۵ تا ۳۰ شهریور در تالار هندبال پیگیری می‌شود و در نظر داریم در آنجا ۲ دیدار دوستانه نیز با تیم‌های تهرانی داشته باشیم. ۳۰ شهریورماه نیز برای شرکت در مسابقات در ابتدا راهی آلماتی و سپس راهی تاشکند خواهیم شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان درباره تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، عنوان کرد: ۲ تیم از قزاقستان، ۲ تیم از ازبکستان، یک تیم از هند و یک تیم از ایران در این بازی‌ها شرکت دارند. تا اندازه‌ای با حریفان آشنا هستیم. در دوره قبلی این بازی‌ها شرکت کردیم و می‌دانیم مسابقات سطح بالایی دارد. قزاقستان تیم خوبی را راهی خواهد کرد و ازبکستان نیز تیم خوبی دارد. تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با اختلاف یک امتیاز از ازبکستان شکست خورده بود.

شافعیان همچنین درباره حضور لارستان در لیگ برتر و اینکه کدام تیم‌ها حریفان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند، نیز خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها رقیبان خوبی هستند. فکر می‌کنم سطح بازی‌ها امسال بد نباشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین