سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جوان لارستانی از خطر فلج شدن مادام العمر رهایی یافت

طی عمل جراحی ٧ ساعته، تومور مغزی دوطرفه ای که احتمال فلج چهار اندام را در پی داشت، از سر بیمار ٣٠ ساله لارستانی خارج شد. به گزارش میلاد لارستان…

طی عمل جراحی ٧ ساعته، تومور مغزی دوطرفه ای که احتمال فلج چهار اندام را در پی داشت، از سر بیمار ٣٠ ساله لارستانی خارج شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)لارستان، چندی پیش این بیمار با سابقه سردردهای مزمن و تشنج در یک نوبت، به درمانگاه امام رضا علیه السلام لارستان مراجعه نمود. پس از انجام MRI، معاینات و آزمایشات مربوطه، دکتر مهران صداقت متخصص مغز و اعصاب، به عنوان پزشک معالج، مشکل بیمار را وجود «تومور مغزی دو طرفه با درگیری شریان اصلی روی منطقه حرکتی» اعلام کرد.

در اولین و بهترین اقدام، انجام عمل جراحی و برداشتن توده از سر بیمار تشخیص داده شد و بیمار بدون فوت وقت جهت انجام مراحل درمان در بیمارستان لار بستری و در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه، با انجام عمل جراحی روند ادامه درمان پیگیری گردید.

دکتر علی قدمی یزدی سرپرست معاونت درمان دانشکده همچنین رئیس بیمارستان لار که به عنوان پزشک متخصص بیهوشی، دکتر صداقت را در این عمل همراهی می کرد، گفت: این عمل که به عنوان یکی از حساسترین اعمال جراحی مغز و اعصاب به شمار می رود، مدت زمان ٧ ساعت به طول انجامید که خوشبختانه پس از خروج تومور از سر بیمار، ایشان به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

وی افزود: طی بررسی ها و مراقبت های انجام شده، بیمار تا کنون مشکل خاصی نداشته و طی دو روز آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

گفتنی است این عمل به عنوان یکی از ده‌ها عمل حساس مغز و اعصاب انجام شده در مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لار می باشد که توسط دکتر صداقت انجام شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوان لارستانی از خطر فلج شدن مادام العمر رهایی یافت”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت دکترجان/احسنت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین