جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هزینه بیش از یک‌میلیارد ریالی برای ارتقا سطح فرهنگی مددجویان خنج

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی برای…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی برای مددجویان این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی شهابی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه امور فرهنگی یكی از محورهای اساسی فعالیت های كمیته امداد را تشكیل می دهد، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی رسالت مهمی است كه این نهاد در رابطه با افراد مورد حمايت و در كنار سایر خدمات خود بعهده دارد.

وی با اشاره به بخشی از خدمات فرهنگی کمیته امداد شهرستان خنج به مددجویان افزود: فراهم آوردن تسهیلات، امكانات و رسیدگی به مسائل آموزشی و تحصیل دانش‌آموزان‌، طلاب و دانشجویان نیازمند، برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و سالمندان‌، برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی و هنری برای رشد فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی بین مددجویان نام برد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ نفر به اماکن زیارتی و ۵۵ نفر به اردوهای دانش آموزی اعزام شده اند، تصریح کرد: این نهاد در شهرستان خنج دارای یک خوابگاه پسرانه دانش آموزی است که تعداد ۸۵ نفر از امکانات آن بهره مند می شوند.

این مسئول با بیان اینکه درحال حاضر ۳۹۱ دانش آموز و ۲۰۷ دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خنج قرار دارند، خاطر نشان کرد: تعداد ۱۶۸ نفر از خدمات کانون های فرهنگی استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی مختلفی برای مشمولين طرح اكرام، دوشيزگان غير محصل، زوج‌هاي جوان، افراد در آستانه ازدواج، زنان سرپرست داراي فرزند در خانه، زنان حائز شرايط ازدواج مجدد، طرح فلاح و …. برگزار شده است، افزود: در سال جاری تعداد ۴۵۰  نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند.

شهابی بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی نیز، تعداد ۱ هزار و ۴۳۰ نفر از این خدمات استفاده کرده اند که ۱۳۰۰ نفر از آنان در کلاسها و آموزشهای گروهی شرکت کرده اند و در زمینه تحصیلی، شغلی، ازدواج، زناشویی و… مشاوره دیده اند.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد خنج در سطح شهرها و روستاهای زیر پوشش ارائه شده است، اضافه کرد: در سال جاری بیش از ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در بخش فرهنگی هزینه شده که امیدوارم با دریافت بودجه لازم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتر و موثر تری ارائه دهیم.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین