جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

1700تن سیب زمینی در فارس امحا شد!!!!

مدیر تعاون روستایی فارس طی سخنانی با تشریح عملکرد تعاون روستایی فارس در ۶ ماه گذشته به بهترین اقدام این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در این مدت سازمان تعاون…

مدیر تعاون روستایی فارس طی سخنانی با تشریح عملکرد تعاون روستایی فارس در ۶ ماه گذشته به بهترین اقدام این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در این مدت

سازمان تعاون روستایی در حوزه بازرگانی به منظور تنظیم بازار سیب زمینی اقدام به خرید و امحای بیش از ۱۷۰۰ تن سیب زمینی در فارس کرده است!!! آیا مدیران مربوطه به این فکر کرده اند که در کشور ممکن است درصد بسیار بسیار کمی!!! گرسنه وجود داشته باشد و بشود این مقدار فراوان را بین آن ها تقسیم کرد؟

سال ها پیش سخنی دهان به دهان می چرخید که کشور مستکبر و ظالم آمریکا که یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده گندم هم می باشد ،در حالیکه میلیون ها نفر در سراسر جهان از گرسنگی می میرند برای تنظیم بازار گندم جهانی،هزاران تن از گندم مازاد خود را درون دریا می ریزد!

فارغ از صحت و سقم این ماجرا؛ ذات زشت و بی رحمانه این اقدام است.اقدامی که حالا به نقل از خبرگزاری ها سازمان تعاون روستایی فارس انجام داده است و جالب آن که این حرکت را یکی از افتخارات و موفقیت های خود می دانند!

“مدیر تعاون روستایی فارس با تشریح عملکرد تعاون روستایی فارس در ۶ ماه گذشته به بهترین اقدام این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در این مدت سازمان تعاون روستایی در حوزه بازرگانی به منظور تنظیم بازار سیب زمینی اقدام به خرید و امحای بیش از ۱۷۰۰ تن سیب زمینی در فارس کرده است.”

رئیس سازمان محیط زیست در سفر به استان فارس از انقلاب در کشاورزی برای اصلاح الگوی مصرف آب گفتند.

عجب انقلابی شد در کشاورزی!امحاء ۱۷۰۰ تن سیب زمینی که محصولی پر آب بر است؛آن هم در استانی که آب به اعماق ۴۰۰ متری زمین رفته و در معرض شور شدن است…

معلوم نیست آیا مدیران مربوطه در تعریف اقدام موفقیت آمیز در حوزه کشاورزی و تنظیم بازار آیا احیاناً هیچ وقت به راهکارهایی مانند مدیریت کشت هم فکر کرده اند؟

یا مثلاً به این فکر کرده اند که در کشور ممکن است درصد بسیار بسیار کمی! گرسنه وجود داشته باشد و بشود این مقدار فراوان را بین آن ها تقسیم کرد؟

ای کاش این اقدام موفقیت آمیز و پرافتخار صورت نگرفته باشد!

به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)

منبع: تابناک

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین