جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم فروردين ماه 1398 -شماره 605 (تحول بيمارستان، انتظار مردم)

در شماره ۶۰۲ هفته نامه ميلاد لارستان هفته سوم اسفندماه ۱۳۸۸ تحت عنوان «آقاي فرماندار طرح هيئت امنايي بيمارستان چه شد؟» مطلبي نگارش يافت.آقاي فرماندار مي‌گفت: اين خواسته عملي شده…

در شماره ۶۰۲ هفته نامه ميلاد لارستان هفته سوم اسفندماه ۱۳۸۸ تحت عنوان «آقاي فرماندار طرح هيئت امنايي بيمارستان چه شد؟» مطلبي نگارش يافت.
آقاي فرماندار مي‌گفت: اين خواسته عملي شده و هيئت امنا تشكيل شده است.
اميد كه گام‌هاي بعدي بهتر، دقيق تر و سريع‌تر برداشته شود نكاتي كه بايد پزشكان محترم به ويژه رئيس بيمارستان در جريان باشند و با همراهي و همگامي، مشكل عمومي مردم را حل نمايند تلويحاً بيان مي‌شود:
۱-لازم است رئيس بيمارستان با پزشكان متخصص يك جلسة صميمي داشته باشد و وضعيت بيماران، مهاجرت بيماران به شهرستان‌هاي همجوار به خاطر دولتي بودن بيمارستان‌ها يا كمك‌هاي مردمي و… گوشزد نمايد.
وضعيت بيمارستان لارستان و شترمرغ بودن آن بررسي و راهكارهاي مناسب، صحيح و عقلايي ارائه گردد.
۲-مسئولين بيمارستان وشبكه بهداشت و درمان بايد با تمام توان در بهبود وضع بيمارستان و تجهيز آن همت نمايند و در سال كار مضاعف و همت مضاعف پاشنه بكشند و براي گرفتن امكانات و رفاه حال بيماران از رفتن به استان و تهران دريغ نورزند.
۳-بيمارستاني كه علاوه بر پذيرش بيماران لارستان كهن كه لامرد و مهر و بستك و خنج و جناح و… را پوشش مي‌داده اكنون به خاطر مسائل مالي و… چه جريان‌هايي را سپري مي‌نمايد!
آيا نبايد براي بهتر شدن آن گام‌هاي موثر برداشت.
۴-اي كاش نماينده لارستان و خنج كه عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس هم مي‌باشد براي رفع گرفتاري‌هاي موكلين خود گام برمي‌داشت و اين قدر تيشه صفت نبود.
۵-نكته‌اي كه بايد همه مسئولين از جمله مسئولين بيمارستان و شبكه بهداشت و درمان و مسئولين ستادي مثل فرمانداري و همه مسئولين ادارات لارستان در جريان باشند اين است كه تجمع خودجوش در بهمن ماه ۸۸ نشان داد كه مردم، تبعيض، سستي و عدم مديريت را برنمي‌تابند و خواهان رفع بي‌عدالتي، فعاليت دوچندان و مديريت قوي و كاربردي هستند و اين را از همه توقع دارند.
براي عموم مردم كار صحيح و حساب شده و گرفتن حقوق آنها از مسئولين رده بالاتر حائز كمال اهميت است.
اين عمل چه به وسيله مسئولين بومي انجام شود چه غير بومي مردم اگر ببينند حتي يك مسئول غير بومي با كمال صداقت برايشان فعالانه كار مي‌كند دوچندان خرسند خواهند شد و تشكر و قدرداني خواهند كرد.
همه مسئولين نيز بايد براي خدا در اين امتحان الهي فعالانه كوشش نمايند با فعاليت و همت مضاعف در خدمت مردم گام بردارند و با عمل، نشان دهند كه حقيقتاً صداي مظلوميت مردم اين مرز و بوم را شنيده‌اند و در پي رفع تبعيض‌ها و سستي‌ها برآمده‌اند.
به اميد تحقق اين مهم و قبولي در امتحان بزرگ الهي.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین