پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

حسین زاده: «روز ملی فناوری هسته‌ای» یادآور ایمان دانشمندان ایران در اثبات توانمندی‌های علمی کشور است

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم گفت: «روز ملی فناوری هسته‌ای» یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان جوان میهن اسلامی در اثبات توانمندی‌های علمی کشور در…

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم گفت: «روز ملی فناوری هسته‌ای» یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان جوان میهن اسلامی در اثبات توانمندی‌های علمی کشور در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب است.

به گزارش میلادلارستان حسین حسین‌زاده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم، بمناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار داشت: بیستم فروردین ماه «روز ملی فناوری هسته‌ای» یادآور ایمان و عزم ملی دانشمندان جوان میهن اسلامی در اثبات توانمندی‌های علمی کشور و اوج اقتدار، ایستادگی و عظمت ملت بزرگ ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب است.

وی افزود: بی‌تردید رسیدن به این مهم مرهون تلاش‌های ستودنی شهدای عزیز هسته‌ای و بزرگ‌مردان دانشمند کشورمان است که توانستند با اتکا به دانش بومی در صنعت نوین هسته‌ای به خودکفایی برسیم تا در عرصه‌ی رادیو داروها، فن‌آوری تولید برق و… در جمع برترین‌ها قرار بگیریم.

حسین‌زاده گفت: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای هسته‌ای و تبریک این روز که امسال با لیله‌القدر میلاد فرخنده جان جهان و قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا فداه) مقارن گشته‌است، توفیق روزافزون و حرکت در مسیر پیشرفت علمی تمامی دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حسین زاده: «روز ملی فناوری هسته‌ای» یادآور ایمان دانشمندان ایران در اثبات توانمندی‌های علمی کشور است”

  1. مدینه صابری گفت:

    مرحبا بر توان گفتار و نوشتار منتخب مردم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی.دستان پرقوتتان یارای پیشرفت و رشد و توسعه دیار لارستان باشد.

  2. مدینه صابری گفت:

    نماینده محترم آقای حسین زاده، اگر می شود محبت فرمائید مشکلات حقوقی -اداری ملت را هم برطرف کنید.مشکلاتی که در برخی مناطق کشور به ۱۲ سال هم کشیده است و هنوز حقوق معوقه نه تنها پرداخت نشده بلکه کار فعلی نیز تحت تأثیر آن قرار گرفته است.لطفأ خبرهای خوب را از رفع مشکلات حقوقی -اداری مصوب و متشر کنید که بتواند بی فرهنگی های موجود در برخی مناطق را در حوزه کار و اشتغال پایدار مرتفع کند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین