پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نيمه دوم مهرماه 1374 – شماره 29 (رسيد مژده كه آمد بهار و سبزه دميد)

صبح جمعه بيست و هشتم مهرماه فرودگاه بين‌المللي لارستان شاهد ورود قلب تپنده مردم به جسم فسرده آنان بود.حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي امام جمعه لارستان كه در پي عارضه قلبي در…

صبح جمعه بيست و هشتم مهرماه فرودگاه بين‌المللي لارستان شاهد ورود قلب تپنده مردم به جسم فسرده آنان بود.
حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي امام جمعه لارستان كه در پي عارضه قلبي در تابستان امسال به تهران عزيمت نموده بودند پس از بهبودي به لار وارد و مورد استقبال بي‌نظير عامه مردم قرار گرفتند .
براساس درخواست مسئولين جمعيت در فلكه مدرس براي استقبال از مرجع علما و پناه خويش گرد آمده بودند جان و دل را براي نثار مقدم مرجع بزرگ خويش مهيا كرده بودند. موج جمعيت چنان بود كه گرماي تابستان را به ياد مي‌آورد.
سيل موتورسيكلت سوارن بوق زن، تراكت‌هاي متنوع، شعارهاي «آيت‌اللهي تو نور چشم‌ مايي ، خدايا خدايا ترا به حق زهرا حضرت آيت‌الله محافظت بفرما… به موج استقبال كنندگان شور و حالي ديگر بخشيده بود.
مردم با پخش نقل و شيريني و قرباني‌هاي متعدد و دود كردن اسپند مكنونات خويش را به مرحله ظهور رسانند.
اين كه حضرت ايشان در قلب ملت لارستان جا دارد و قاطبه مردم منطقه اعم از تشيع و تسنن آن حضرت را صميمانه دوست مي‌دارند قولي است كه جملگي برآنند.
اما نكته‌اي كه لازم است مسئولين محترم، همشهريان عزيز و لارستاني‌هاي آگاه به آن توجه فرمايند تصميم‌گيري در كم كردن اضطرابات و به اصطلاح «استرس» روحي براي ايشان است. مسئولين محترم نظام جمهوري اسلامي اعم از شهرستان و استان سعي فرمايند گرفتاري‌هاي مردم را به گونه‌اي حل و فصل نمايند كه نياز ارجاع به حضرت ايشان نداشته باشد.
همشهريان عزيز نيز محبت فرمايند هر كار ساده و پيش پا افتاده را به محضر ايشان نياورند تا انشاءا… سايه بلند پايه آن بزرگوار براي مدتها بر سر اين مرز و بوم مستدام باشد و اين منت بزرگ الهي را با جان و دل پاس بداريم.
يكي از مشكلات ائمه جمعه نماز جمعه و تبعات اجتماعي آن است كه به طور خودكار به آنان باز مي‌گردد. خوشبختانه اطلاع يافتيم كه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي سيدحسين نسابه كه خود پدر انقلاب در منطقه لارستان و داماد حضرت آيت‌الله هستند پس از اصرار زياد پذيرفته‌اند كه در جمعه‌ها اقامه نماز جمعه نمايند. اين درخواستي است كه در گذشته حضرت آيت‌الله مكرر فرموده بودند اما جناب ايشان نمي‌پذيرفتند اكنون پس از پافشاري جمعي از دوستان و آشنايان فرموده بودند اگر اين پذيرش وسيله‌اي است براي كم كردن مشكل حضرت آيت‌الله و در نتيجه راهي براي سلامتي ايشان، حاضرم. خداوند به جناب حجت‌الاسلام نسابه اجر خيري عنايت فرمايد.
اميدواريم حضرت ايشان با برنامه‌ريزي و تدبير كاري كنند كه حضرت آيت‌الله كه براستي نعمت بزرگ الهي و نمونه بارز آيات حق هستند بتوانند به دور از مشكلات اجتماعي و مسائل اضطراب‌آور بلكه با آرامي و نشاط به حيات خويش تداوم بخشيده و به بلنداي آفتاب مستدام بمانند و منطقه را با نور الهي خويش روشني بخشيده و به صراط مستقيم هدايت فرمايند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۳:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین