چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیرحوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان اظهار داشت:

حضور گسترده در انتخابات راه نفوذ دشمن را می بندد

مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن و به دست آوردن منافع کشورمان هدفمند وارد میدان شده اند و باید برای مبارزه به این نفوذ همگان متحد شوند.

مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن و به دست آوردن منافع کشورمان هدفمند وارد میدان شده اند و باید برای مبارزه به این نفوذ همگان متحد شوند.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، به دسیسه های دشمنان برای خدشه دار کردن این نظام اشاره و  اظهار داشت: یکی از برنامه های گسترده دشمن ایران اسلامی، خدشه وارد کردن در برگزاری انتخابات می باش،آنها در  صدد نفوذ به این همه پرسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با اطاعت از ولایت فقیه به پیروزی رسید و از بدو تاسیس انقلاب اسلامی در هر موضوعی حول محور ولايت‌فقيه بوده و در سایه همین اصل، رشد کرده است. مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان تصریح کرد: باید به این توجه داشته باشیم که چشمان جهان  منتظر میزان حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است و قطعا این حضور بازتاب گسترده ای در دنیای امروز دارد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و آمدن به پای صندوق های آراء، باعث می شود که دشمنان برای بار دیگر از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کشورمان نا امید شوند. حجت الاسلام موسوی افزود: باید برای حضور پررنگ و حداکثری مردم در هر سلیقه و هر تفکری زمینه سازی و برای پیشگیری از توطئه ها در مسیر انتخابات برنامه ریزی شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری حوزه، وی  در پایان اظهار داشت: همانطور که دشمنان برای به دست آوردن منافع کشورمان هدفمند به میدان می آید، ما هم باید در صحنه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، هدفمند وارد میدان شویم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین