پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امام خامنه ای:مردم خوزستان ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمیشود از آنان داشت؛ مسئولان تلاش کنند که مردم معطل واکسن نمانند

رهبر معظم انقلاب در سخنانی بیان داشتند:  اگر به توصیه‌هایی که نسبت به آب و فاضلاب خوزستان انجام شده بود توجه میشد، حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم. مردم ناراحتیشان…

رهبر معظم انقلاب در سخنانی بیان داشتند:  اگر به توصیه‌هایی که نسبت به آب و فاضلاب خوزستان انجام شده بود توجه میشد، حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم. مردم ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمیشود از آنان داشت

رهبر انقلاب امروز صبح  پس از دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا: در این ۷-۸ روز اخیر یکی از نگرانیهای ما مسئله خوزستان و مسئله آب مردم و مشکلات مردم بود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، ایشان اظهار داشتند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.پ اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار میگرفت حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم.

امام خامنه ای در ادامه بیان داشتند: حالا خب که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمیشود از مردم داشت. ناراحت‌اند،‌مشکل آب مشکل کوچکی نیست آن هم در آن هوای کذایی خوزستان، آن هم مردم خوزستان که بسیار مردم باوفایی هستند.

ایشان افزودند: در دوران هشت سال دفاع مقدس آنهایی که لب خط مقدم مشکلات بودند مردم خوزستان بودند و انصافا ایستادند. من از نزدیک شاهد بودم. من دیدم از نزدیک که مردم خوزستان چقدر باوفا و بااهتمام جوانهایشان را فرستادند، مردانشان را فرستادند، زنهایشان کمک کردند و این مردم باوفا و علاقمند نبایستی دچار این مشکلات باشند.

رهبری معظم انقلاب بار دیگر با تاکید بر حل مشکل مردم بیان داشتند: نمیشود واقعا ملامت کرد مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود. باید رسیدگی میشد اگر رسیدگیهای لازم در وقت خود انجام میگرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد. حالا همه خب الحمدلله دستگاه‌های مختلف،‌دولتی و غیردولتی و اینها مشغول کار شدند. این کارها را دنبال کنند و با جدیت دنبال کنند. حالا دولت بعد هم که خواهد آمد ان‌شاء الله به این مسئله به جد بپردازد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع واکسن نیز گریزی زده و اظهار داشتدن:اختلالی در برخی از موارد در مسئله تقسیم واکسن بین مردم به وجود آمد که البته عمدتا ناشی از بدقولی کسانی بود که قول داده بودند واکسن را به ما بفروشند و بدقولی کردند. این یک بار دیگر به ملت ایران و مسئولین کشور یادآوری میکند که ما بایستی در همه مسائل بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و تکیه به دیگران مشکلاتی به وجود می‌آورد کمااینکه در این قضیه هم مشکلاتی به وجود آورد.

امام خامنه ای افزودند: البته چاره‌ای نداشتیم در کنار تولید داخلی واکسن ناچار بودیم و هستیم که از تولیدات کشورهای دیگر هم تا آن حدی که قابل اطمینان هست استفاده کنیم و استفاده خواهیم کرد. لکن تلاش را باید گذاشت روی تولید داخل و مردم نبایستی منتظر و معطل بمانند. انشاءالله تقسیم این واکسن با آسانی و روانی کامل صورت بگیرد در بین همه مردم و مسئولین محترم به این نکته توجه خواهند کرد

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین