چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هفته دولت دوهفته ای در لارستان برگزار میگردد؛ هفته اول بازدید و هفته دوم افتتاح+برنامه بازدید مسئولان

در آستانه هفته دولت، به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۷ گروه از مدیران ادارات با اعزام به نقاط شهری و روستایی از امروز دوشنبه تا آخر هفته…

در آستانه هفته دولت، به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ۷ گروه از مدیران ادارات با اعزام به نقاط شهری و روستایی از امروز دوشنبه تا آخر هفته دولت، به بررسی مسائل و مشکلات مردم و ارائه راهکار می پردازند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، طی اقدامی از سوی داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از  دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ و در آستانه قرارگیری هفته  دولت، ۷ گروه متشکل از روسا و مدیران ادارات لارستان به سرپرستی معاونین فرماندار و بخشداران، با سفر به مناطق شهری و روستایی منطقه لارستان بزرگ به صورت چهره به چهره، مسائل و مشکلات مردم را بررسی و جهت ارائه راهکار و همچنین حل میدانی کمبودها یا پیگیری در سطح شهرستان یا استان اقدام می شود.

دهقان در در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت لارستان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر  با بیان اینکه برنامه های هفته دولت در قالب دو هفته در شهرستان بزرگ لارستان برنامه ریزی شده است، افزود: کارگروههای اعزامی به مناطق علاوه بر شناسایی مسائل عمومی نظیر آب، راه، برق، کشاورزی، دامداری، مخابرات، گاز، اشتغال، آبخیزداری، آموزشی و…، مشکلات مردم را بررسی و حل خواهند کرد.

وی  خاطر نشان کرد: از ۲ تا ۸ شهریور ماه که بنام هفته دولت نامگذاری شده است،  ده ها طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در سراسر منطقه لارستان بزرگ افتتاح و یا ساخت آنها آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه حوزه مسئولیت مدیران مربوط به کل شهرستان است و نباید محدود به حوزه شهری عمل کنند، عنوان کرد: حضور مسئولین و مدیران در روستاها و مناطق محروم شهرستان موجب دلگرمی مردم و همچنین شناسایی و اولویت بندی نیازها می شود.

وی اضافه کرد: تا می توانیم باید فاصله ها، شکاف ها و حفره هایی که بین مردم و مسئولان ایجاد شده است را از بین ببریم و حضور مستمر و مداوم در بین مردم، حضور درشهرها و روستاها، حضور در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های مردمی را تقویت کنیم و حضور مسئولان در یک مسجد و یا نماز جمعه نباید امری غیرعادی از سوی مردم تلقی گردد، بلکه باید به گونه ای عادی تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در لارستان بزرگ یادآور شد: دولت تاکید ویژه ای بر حضور در بین مردم و پیگری مشکلات روستاها و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده دارد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هفته دولت دوهفته ای در لارستان برگزار میگردد؛ هفته اول بازدید و هفته دوم افتتاح+برنامه بازدید مسئولان”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای فرماندار به گفته شما یعنی ادارات دو هفته تعطیل . احسنت جزا ک الله خیر. در سالهای گذشته هفته دولت یکهفته تعطیل بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین