پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری نماینده هرمزگان برای جاده لار-بندرعباس

  نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاونین وزیر را خواستار تسریع در شروع به کار پروژه راه کهورستان به لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان…

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاونین وزیر را خواستار تسریع در شروع به کار پروژه راه کهورستان به لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نشست احمد مرادی به اتفاق مهندس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

‌‌در این نشست تسریع در شروع به کار پروژه راه کهورستان به لارستان و همچنین اجرای تقاطع سه راهی تازیان به بنادر شهیدان رجایی و باهنر که با تصویب و تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی این پروژه مهم، منجر به کاهش ترافیک و تصادفات در این محور خواهد شد، مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

‌‌ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری نماینده هرمزگان برای جاده لار-بندرعباس”

  1. ناشناس گفت:

    اقای احمد مرادی نماینده محترم بندرعباس واقای مهندس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از مدیران فعال، پرتلاش در امر راه سازی مخصوصا در محور کهورستان-لارستان میباشند که با همراهی مهندس حسین زاده بهسازی این محور با تلاش فراوان وبا جدیت دنبال میکنند. سلام و درود خدا بر این مردان بزرگ وبا غیرت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین