جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اسرائیل سگ آمریکا در منطقه است؛ مطالبات مردم لارستان به شکل مکتوب و محرمانه به نمایندگان دولت تحویل شد

امام جمعه لار با استناد به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا با این مضمون که «اگر اسرائیلی وجود نداشت، امروز بازهم اسرائیل را به وجود می‌آوردیم»، گفت: اسرائیل سگ آمریکا…

امام جمعه لار با استناد به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا با این مضمون که «اگر اسرائیلی وجود نداشت، امروز بازهم اسرائیل را به وجود می‌آوردیم»، گفت: اسرائیل سگ آمریکا در منطقه می‌بینیم که تأمین کننده منافع آمریکا و کشورهای استعمارگر غربی است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والسمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با شوک‌آور معرفی کردن عملیات «طوفان‌الاقصی» برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن، با بیان اینکه حماس در یک عملیات پیچیده از قبل طراحی‌شده توانست اسرائیل را غافل‌گیر کند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از یک سیستم امنیتی ۵ لایه برخوردار بود که یکی از اینها، دیوار بتنی است که در رو و زیرزمین ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به تلفات سنگین انسانی و شکست نظامی، اطلاعاتی و رسانه‌ای اسرائیل در عملیات اخیر، افزود: با وجود تمام جوسازی‌ها، امروز خیابان‌های اغلب کشورهای اروپایی مملو از جمعیت حامی مردم غزه است که نشان از شکست رسانه‌ای غرب است و با وجود آنکه فرانسه جریمه نقدی و محرومیت اجتماعی برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی تعیین کرده است، بازهم جمعیت به میدان آمده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه این جنگ، کاملا به نفع جبهه مقاومت به خصوص حماس در فلسطین بوده، تصریح کرد: طلسم اسرائیل شکست شده و نه تنها حمله‌های پیش‌دستانه می‌کردند اصلا تصور آنکه مقاومت علیه آنها حمله شود را نمی‌کردند.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه مباحثی مطرح می‌کنند که گروه حماس به نیابت یا دستور ایران دست به حمله به اسرائیل زده‌اند، خاطر نشان کرد: رابطه جمهوری اسلامی ایران با شبکه مقاومت، رابطه دو هم‌پیمان است نه رئیس و مرئوس و اعتقاد بر این است که مردم همان منطقه کشورشان را آزاد کنند و ایران اسلامی فقط نقش حامی آنها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه «نتانیاهو» به دنبال بازکردن راه تقابل مستقیم ایران و آمریکاست تا برای جمهوری اسلامی هزینه‌سازی کند، ادامه داد: گروه مقاومت مصالح خود را می‌سنجد و ایران به عنوان حامی مظلومان در هر جای دنیا خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا آمریکا و کشورهای غربی با وجود فشار افکار عمومی و رسانه‌ای همچنان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند؟!، یادآور شد: آمریکا یک راهبرد و برنامه بلند مدت برای کل دنیا دارد و درخصوص اسرائیل معتقدند که اسرائیل ناو هواپیمابر غرق‌ناشدنی آمریکا در منطقه غرب آسیا است.

امام جمعه لار با استناد به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا با این مضمون که «اگر اسرائیلی وجود نداشت، امروز بازهم اسرائیل را به وجود می‌آوردیم»، گفت: اسرائیل سگ آمریکا در منطقه می‌بینیم که تأمین کننده منافع آمریکا و کشورهای استعمارگر غربی است.

وی خطاب به مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در ابعاد مختلف نظیر شرکت در راهپیمایی‌ها و تجمعات، حضور پررنگ دانش‌آموزان و غیره، ادامه داد: حمایت از فلسطین می‌بایست همچنان ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در سفر اخیر هیأت دولت به استان فارس و نمایندگان رئیس جمهور به لارستان، همه مطالبات مردم در جلسه با مسئولان به شکل مکتوب مطرح شد، اضافه کرد: به جهت حفظ محرمانگی برخی موضوعات با مشورت با فرماندار و مسئولان، از طرح آن خودداری می‌شود و بدانید که به شکل مکتوب به مسئولان تحویل داده شده است.

امام جمعه لار افزود: ۶ نامه در ۶ موضوع تخصصی دینی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تنظیم و به این سه نماینده رئیس جمهور تحویل داده شده است.

وی با اشاره به ارسال چند طومار از سوی کارکنان قراردادی و خدماتی و گلایه‌مندی از وضعیت شغلی نامشخص آنان، گفت: کسی که وضعیت شغلی قراردادی دارد، آیا می‌تواند برای زندگی خود برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد؟ این فرد دائم نگران است و از مسئولان تقاضا می‌کنیم این قشر را از نگرانی رهایی بخشند.

حجت‌الاسلام موسوی هفته بسیج دانش‌آموزی را تبریک گفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اسرائیل سگ آمریکا در منطقه است؛ مطالبات مردم لارستان به شکل مکتوب و محرمانه به نمایندگان دولت تحویل شد”

  1. لاری. از محله مسجد قنبر بگی گفت:

    همه جنگ وجدال ها در منطقه. وجهان اگر با دقت نگاه کنیم بخاطر منافع اقتصادی مردم. وکشورهاست ما هم باید بفکر مردم ومنافع ملت خودمان باشیم تا از نظر رفاه. ومعیشت روزگار مردم ایران. دچار مشکل. نباشند اینشالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین