دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری توسط فرماندار در تهران

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور در تهران، پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری و تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام شد….

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور در تهران، پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری و تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با دکتر قشقایی معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور در تهران دیدار و گفتگو کرد و پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری، تامین اعتبار برای جاده جهرم، لارستان، بندرعباس، لارستان بستک، تسریع در احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت برق لارستان و تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام شهرستان شد.

دکتر قشقایی معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور هم قول مساعد داد که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار را پیگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری توسط فرماندار در تهران”

  1. ناشناس گفت:

    در سفر رييس جمهور به استان فارس مصوبه براي لارستان نداشته است. تسريع در بهسازي جاده جهرم-لار ولار بندرعباس حاصل پيگيري مستمر اقايان حسين زاده و دهقان ودر خصوص بهسازي جاده لار- بستك نيز خدا خير دهد به اقايان حسين زاده و جباري نماينده محترم بندرلنگه ميباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین