پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توقیف لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در محور بندرخمیر به لار

  با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر یک دستگاه خودرو لندکروزقاچاق ۱۰۰ میلیاردی شناسایی و توقیف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه…

 

با هوشیاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر یک دستگاه خودرو لندکروزقاچاق ۱۰۰ میلیاردی شناسایی و توقیف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی ” کنجی “شهرستان خمیر حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کهورستان به سمت لارستان به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف و در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد شماره پلاک با مدارک خودرو مطابقت نداردو جعلی می‌باشد و راننده قصد انتقال آن به صورت قاچاق را داشت که با هوشیاری ماموران شناسایی و توقیف شد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر وبا تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و ارزش آن بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان پدیده قاچاق را یک تهدید اقتصادی دانسته و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب صورت گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین