پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

بازگشت فوق تخصص گوارش به منطقه

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای حضور فوق تخصص گوارش منعقد شده و امیدواریم بتوانیم به زودی خدمات این حوزه را با حضور…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای حضور فوق تخصص گوارش منعقد شده و امیدواریم بتوانیم به زودی خدمات این حوزه را با حضور فوق تخصص جدید ارائه دهیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان از انعقاد تفاهم نامه با فوق تخصص گوارش جدید خبر داد و اظهار داشت: با پایان طرح دکتر علی فهیمی فوق تخصص گوارش و کبد بالغین و خروج وی از مجموعه، بر اساس نیازسنجی های انجام شده، در صدد جذب پزشک دیگری با همین تخصص برآمدیم.

وی افزود: یکی از فاکتورهای مهم و مورد نظر در زمان جذب متخصصین برای مراکز درمانی تحت پوشش مجموعه، توجه به نیاز مردم منطقه هست که پس از حضور موفق دکتر فهیمی و راه اندازی بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی کلینیک فوق تخصصی هاشمی زاده، یکی از نیازهای عموم مردم با این مهم محقق شده بود.

دکتر آزادگان ضمن ابراز خرسندی خاطر نشان کرد: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای حضور فوق تخصص گوارش منعقد شده و امیدواریم بتوانیم به زودی خدمات این حوزه را با حضور فوق تخصص جدید ارائه دهیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین