پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

۸ کیلومتر از محور بستک – لار تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان از به بهره‌برداری رسیدن فاز اول محور بستک- لار، به طول ۸ کیلومتر در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش میلاد…

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان از به بهره‌برداری رسیدن فاز اول محور بستک- لار، به طول ۸ کیلومتر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به اتفاق کمالی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان از پروژه راه اصلی بستک – لار در استان هرمزگان بازدید و به منظور شتاب بیشتر عملیات اجرایی آن تصمیمات مناسبی اتخاذ کرد.

سقندلی در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در تشریح اجرای این پروژه در حوزه استحفاظی هرمزگان، اظهار کرد: راه اصلی بستک-لار به طول ۱۲۰ کیلومتر است که ۵۸ کیلومتر آن از شهرستان بستک تا تونل پاسخند در حوزه استحفاظی استان هرمزگان قرار دارد و سبب اتصال استان فارس و استان های همجوار به هرمزگان می شود، تکمیل این مسیر علاوه بر ارتقای مشخصات فنی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده ای، رونق گردشگری و اقتصادی را در پی خواهد داشت.

افراسیاب کمالی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در این مسیر اقدامات در خور توجهی در زمینه احداث این محور اصلی و شریانی در دست اجراست و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به ارتقای مشخصات فنی آن اقدام شد.

کمالی ادامه داد: در فاز اول احداث راه اصلی حدفاصل تنگ بستک تا روستا فتویه به طول ۱۰ کیلومتر مورد توجه قرار گرفت و تاکنون ۸ کیلومتر از آن آسفالت و در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع، فاز دوم مسیر حدفاصل روستای فتویه تا روستای انوه به طول ۱۰.۵ کیلومتر جهت احداث مسیر برنامه ریزی شده که در صورت تخصیص اعتبار لازم در سریعترین زمان ممکن تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین