پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

عالم اهل سنت: کاهش مشارکت در انتخابات مساوی با افزایش فشار دشمن است

  امام جماعت روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان گفت: انتخابات یکی از جلوه های امانت است که خداوند مسلمانان را موظف به ادای امانت کرده است، امروز دشمن به…

 

امام جماعت روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان گفت: انتخابات یکی از جلوه های امانت است که خداوند مسلمانان را موظف به ادای امانت کرده است، امروز دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است تا فشارها را بیشتر کند.

به گزارش میلاد لارستان، شیخ هدایت رحمانی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: انتخابات یک ضرورت و تکلیف است، خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت می فرماید که مؤمنان و مسلمانان موظف هستند که امانت ها را به اهلش واگذار کنند، انتخابات یک امانت است.

این عالم اهل سنت شرکت در انتخابات را یک تکلیف ضروری دانست و گفت: در مذهب اهل سنت انتخابات یک تکلیف است، هر نوع رأی گیری و شرکت در انتخابات یک‌نوع گواه، شهادت و امانت است ما موظفیم به عنوان مسلمان در انتخابات شرکت کنیم و انتخابی هوشمندانه و با بصیرت داشته باشیم چرا که در قیامت برای این انتخابها از ما سؤال می شود.

امام جمعه روستای باغ لارستان مشارکت در انتخابات را پشتوانه ای قوی برای کشور برشمرد و تصریح کرد: حضور در انتخابات و مشارکت همگانی در تعیین سرنوشت کشور و هر نقطه ای از کشور تأثیر خواهد داشت، آن نماینده ای که با پشتوانه قوی در منصب حضور پیدا می کند می تواند با تکیه بر پشتوانه قوی آرای مردمی کارهای مفیدی انجام دهد.

این عالم اهل سنت رأی ندادن و روی برگردانی از انتخابات را سبب آسیب دانست و عنوان داشت: قهر کردن با صندوق رأی و رأی ندادن کار درستی نیست، در همه جوامع و اساسأ در زندگی بشر در همه زمان ها مشکلاتی بوده و هست هیچ زمان جامعه بشری بدون مشکل نخواهد بود اما آنچه‌که می تواند مشکلات را حل کند انتخاب درست و صحیح است، نامزدهای انتخاباتی هم باید دقت کنند که از وعده های توخالی بپرهیزند که فردا روزی سبب یأس مردم نشود.

شیخ هدایت رحمانی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم است خاطرنشان کرد: دشمنان قطعأ چشمشان به انتخابات ایران دوخته شده است، کاهش مشارکت مردم در انتخابات مساوی با افزایش فشاور از سوی دشمن است، باید آگاه باشیم و همه آحاد ملت برای تعیین سرنوشت و نا امیدی دشمن پای صندوق رأی بیایند، ملت ایرانی ملت بصیر و آگاه است.

وی تشویق به دعوت مردم به حضور در انتخابات را وطیفه همگانی ذکر کرد و گفت: هر شخصی به نوبه خود باید زمینه تبلیغ و مشارکت حداکثری را فراهم کند، بالاترین نعمتی که ما در جامعه داریم امنیت است به پاس قدردانی از این نعمت باید وارد صحنه شویم، نمایندگان قوی نقش مهمی در ساخت و پیشرفت منطقه دارند،منتظر حضور سبز آحاد مردم اعم از جوان و پیر، مرد و زن پای صندوق های رأی در روز یازدهم اسفند هستیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین