پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تبریک ابوطالب روئینا؛ مشکلِ منطقه فقدان تیمی آشنا به اسناد بالادستی توسعه است

«ابوطالب روئینا» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیروزی علاءالدین بروجردی را تبریک گفت. «ابوطالب روئینا» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهر لار که علیرغم ماندن…

«ابوطالب روئینا» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیروزی علاءالدین بروجردی را تبریک گفت.

«ابوطالب روئینا» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهر لار که علیرغم ماندن در لیست نهایی اما هیچ‌گونه فعالیت تبلیغاتی نکرد در پیامی خطاب به «علاالدین بروجردی» آمده است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

جناب آقای دکتر علاء‌الدین بروجردی منتخب مردم حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، سلام علیکم

دریافت نشان خدمتگزاری از مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه لارستان بزرگ را به شما تبریک عرض می نمایم.

بدون شک شرکت پرشور مردم نجیب و فهیم لارستان بزرگ در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رای اکثریت به حضرتعالی، نشان از خواست و تقاضای رای دهندگان برای تحول و نیاز به حرکت پرشتاب به سمت توسعه و پیشرفت و تکمیل خدمات نمایندگان دوره‌های قبل که هر کدام در کسوت خدمتگزاری مردم منشاء اثر بوده‌اند و هم چنین درخواست مردم برای رعایت عدالت در تخصیص و جذب اعتبارات ملی و استانی و منطقه‌ای می‌باشد.

آنچه بیش از هر چیزی در حوزه انتخابیه به چشم می‌خورد وجود نیروهای انسانی متخصص و توانمند و سرمایه‌های مادی و معنوی فراوان و ظرفیت‌های بی‌شمار طبیعی و تاریخی و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مهم برای توسعه و پیشرفت است. اما آنچه نبود آن احساس می‌شود وجود تیمی آشنا به برنامه‌ها و اسناد بالادستی توسعه، برنامه منسجم برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه و مدیریت توانمند و کارآمد برای پیوند این حلقه‌های قدرتمند جدا از هم؛ و هم راستا کردن آنها برای ایجاد اشتغال و توازن منطقه‌ای در حوزه انتخابیه است.

امیدواریم که با انتخاب حضرتعالی، این روند به سمت پیشرفت و تعالی پرشتاب منطقه حرکت و بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از مواهبی که به برکت خون شهداء برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است بیشتر و سریع‌تر تحقق یابد.

اینجانب نیز به عنوان یک خدمتگزار، آمادگی خود را همانند سایر مردم برای همراهی در این مسیر مهم با جنابعالی اعلام می‌نمایم.

والعاقبةُ لِأهلِ التَّقوَی وَ الیَقینِ

وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ وَأَبْقَى

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیام تبریک ابوطالب روئینا؛ مشکلِ منطقه فقدان تیمی آشنا به اسناد بالادستی توسعه است”

  1. ناشناس گفت:

    اگر توسعه در تمام شهرستانها وبخش ها درزمینه های مختلف و زیر بنایی انجام بگیرد ودر تمامی منطقه کارهای عمرانی و کلیدی انجام گیرد وهمگرایی دربین مناطق مختلف باشد انگاه
    در تصمیم گیری های دولت برای منطقه جنوب فارس تاثیر گذار خواهد بود

  2. ناشناس گفت:

    فقط شعار و شعار اقاي رويينا شما در زماني كه در شوراي شهر بوديد چه كار كرديد كه حالا مي خواستيد نماينده بشويد ؟!شما در شوراي شهر جمعيت شهري لار چقدر با جدا سازي خور و لطيف و حتا براك و باءن كاهش داديد ايا ميدانيد چه اسيبي به لار ولارستان زديد و بازهم شعار تا كي ؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین