جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیام شورای شهر لار؛ همه ما مردمانِ این منطقه هم‌سرنوشتیم

  شورای اسلامی شهر لار پس از کنشگری خود در «اجماع‌سازی» انتخاباتی و فعالیت چشمگیر برای افزایش مشارکت در انتخابات حالا با روشن شدن نتیجه انتخابات پیامی منتشر کرده که…

 

شورای اسلامی شهر لار پس از کنشگری خود در «اجماع‌سازی» انتخاباتی و فعالیت چشمگیر برای افزایش مشارکت در انتخابات حالا با روشن شدن نتیجه انتخابات پیامی منتشر کرده که در ادامه می‌آید:

مردم شریف لار و تمام مناطق عزیز لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم! درود بی‌پایان می‌فرستیم بر مسئولیت‌شناسی شما که بار دیگر با حضور خود در یک بزنگاه حساسِ دیگر تاریخ‌سازی کردید و برگ زرین دیگری بر سوابق درخشان این منطقه عزیز افزودید.

شورای اسلامی شهر لار به‌عنوان نمایندگان مستقیم شهروندان شهر لار وظیفه دارد قبل از هرچیز از احساس مسئولیت و حضور تک‌تک شهروندان قدردانی و از همراهی بزرگان محلات، معتمدین، فعالان اجتماعی و رابطین شورا که در هفته‌های اخیر برای افرایش مشارکت مردم فعالیت چشمگیری داشتند تشکر کند.

همچنین جا دارد به تمامی نامزدهای محترم انتخابات در مناطق مختلف خداقوت گفت و از نامزدهای ارجمندی که برای تقویت انسجام و هماهنگی و به درخواست مردم از این عرصه کناره‌گیری کردند نیز تقدیری ویژه و صمیمی داشت‌.

شورای اسلامی شهر لار همچنین تبریک صمیمانه خود را به جناب دکتر «علاالدین بروجردی» تقدیم و آرزو می‌کند به پشتوانه آرای قاطع بتواند اهداف بلند خود را محقق و نیازمندی‌های عدیده حوزه انتخابیه را تا حد توان رفع نماید.

مردم شریف حوزه انتخابیه، شورای اسلامی شهر لار به‌جد بر این باور است که همه ما مردمان این منطقه اعضای یک خانواده بزرگ و همراه و هم‌سرونوشتیم و با همین دیدگاه معتقدیم می‌توان دست در دست یکدیگر منطقه‌ای آبادتر از آنچه اینک داریم ساخت.

همچنین بر این باوریم برخی مرزبندی‌های موسوم به مرکز-پیرامون بیش از اینکه در روابط مردمان این منطقه و در نگاه آن‌ها مصداق داشته باشد، محصول فضاسازی‌های برخی سیاست‌پیشگان برای نیل به اهداف و منافع کوتاه‌مدت است اما لازم است همین حد از ابهامات و انتقادات هم با همدلی و تمسک به عقلانیت جمعی و‌ سهیم کردن همگان در تمامی فرایندهای مدیریتی و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری رفع کرد.

به‌طور خاص از نماینده جدیدِ منتخب و بزرگوار همانطور که در اظهارات و شعارهای ایشان نیز مثل تاکید بر «توسعه متوازن» متبلور است، می‌خواهیم با تدبیری شایسته از تمامی ظرفیت‌های بزرگ کل منطقه استفاده و مناسبات مرکز پیرامون را ابتدا ترمیم و سپس ارتقا و توسعه دهند.

درپایان بار دیگر از تک‌تک شهروندان عزیز، فعالان اجتماعی، عوامل برگزاری انتخابات سالم و آرام و همکاران ارجمند خود در شوراهای اسلامی تمامی مناطق قدردانی می‌کنیم.

شورای اسلامی شهر لار

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیام شورای شهر لار؛ همه ما مردمانِ این منطقه هم‌سرنوشتیم”

  1. ناشناس گفت:

    اعضاي محترم شوراي شهر شما خودتان وظيفه قانوني خودتان انجام دهيد كافيست

  2. سید گفت:

    بعد از سال ها هم که خبری از شورای شهر شد فقط یه بیانیه دیدیم، خدا قوت عرض میکنم خدمت این عزیزان.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین