چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهتمام در انسجام و فعاليت مضاعف

حدود دو هفته از تشكيل مجلس دهم سپري مي‌شود ضرورت دارد مسئولين اعم از نماينده مجلس، فرماندار، شهردار، شوراي شهرها و شهرستان، مسئولين ادارات و… با انسجام و وحدت و…

حدود دو هفته از تشكيل مجلس دهم سپري مي‌شود ضرورت دارد مسئولين اعم از نماينده مجلس، فرماندار، شهردار، شوراي شهرها و شهرستان، مسئولين ادارات و… با انسجام و وحدت و يكپارچگي در اين ماه مبارك دست به دست بدهند و در خدمت به مردم لارستان با تمام وجود كوشا باشند و با فعاليتهاي مضاعف گره‌گشاي امور شوند و براي خود نام نيكي باقي گذارند.
بياييم از نام و نشان بگذريم و براي خدا قدم برداريم كه اگر چنين كنيم به نتيجه مطلوب خواهيم رسيد. نيازهاي منطقه را در نظر بگيريد و ملاحظه كنيد كه خيلي از كارها كه بايد انجام شود و مردم از آن بهره‌مند گردند يا انجام نشده يا مسامحه شده كه جوانمردي مي‌طلبد تا منطقه را به تعالي و توسعه لازم برسانيد.

مسئولين امر در تحقق اقتصاد مقاومتي در منطقه با توجه به زيرساخت‌هاي موجود اقدام نمايند.
به عنوان نمونه در ارديبهشت ماه سال جاري مقاله‌اي تحت عنوان «آقاي مدير كل فكري كنيد» با توضيحات كامل نوشتيم كه اگر راه درز و سايبان به طرف حاجي‌آباد، سيرجان، كرمان و نهايت مشهد با فاصله ۲۵ تا ۳۰ كيلومتر آسفالت شود فاصله لارستان تا كرمان ۱۵۰ كيلومتر و فاصله لارستان تا مشهد ۳۴۰ كيلومتر كمتر خواهد شد.

اگر چنين عملي صورت پذيرد آيا ارتباط اقتصادي توسعه نمي‌يابد و رفع مشكلات نمي‌شود؟ اين كه بگوييم درمحدوده و مسئوليت ما نيست و در محدوده استان هرمزگان است پاك كردن صورت مسأله است. آيا نمي‌توان با مدير كل راه و شهرسازي استان هرمزگان صحبت كرد و فاصله محدود ۲۰ يا ۳۰ كيلومتر را آسفالت نمود و يك حركت مهم را تحقق بخشيد؟

رهبر معظم انقلاب از انقلابي بودن مسئولين و نمايندگان  صحبت فرمودند. راستي آيا اگر همه دست به دست هم دهيم و در رفع مشكلات كوشا باشيم و هيچ يك به ديگري پشت نكنيم،  انقلابي فكر نكرده‌ايم؟!

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین