جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نامه ای که انگیزه شهردار لار را دو چندان کرد + عکس

دانش آموزان سال چهارم دبستان غیرانتفاعی خرد، با ارسال نامه به شهرداری لار از تلاش های شهردار تقدیر نمودند.به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، دانش…

نامه ای که انگیزه شهردار لار را دو چندان کرد + عکسدانش آموزان سال چهارم دبستان غیرانتفاعی خرد، با ارسال نامه به شهرداری لار از تلاش های شهردار تقدیر نمودند.به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، دانش آموزان این آموزشگاه وقتی که در کلاس درس خود

روش نوشتن نامه های اداری را فرا گرفتند تصمیم گرفتند برای آزمودن خود نامه ای تشکر آمیز به یکی از مسئولین شهرستان بنویسند.

پس از کمی تأمل بهترین مخاطب را برای این کار شهردار یافتند و با فکر خلاق و کودکانه خود نامه های تقدیر آمیزی نوشتند و به شهرداری ارسال نمودند.

شهردار قنبرنژاد هم که شهرداری مردمی است و خود را خدمتگذار مردم می داند پس از خواندن نامه ها، تصمیم به حضور در جمع این دانش آموزان گرفت.

بدین منظور در یک صبح کاری، شهردار به همراه معاون فرهنگی خود و تنی چند از پرسنل در کلاس درس دانش آموزان حضور یافت و طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از دانش آموزان، کار آنان را موجب دلگرمی خود و همکاران دانست.

محسن زارع معاونت فرهنگی شهردار هم با طرح چند سوال، وظایف شهرداری را برای دانش آموزان تشریح نمود.

در ادامه ابوذر دینی مسئول واحد روابط عمومی در بیانی کوتاه خطاب به دانش آموزان گفت: هر کدام از شما شهردار شهر خود هستید و همه مسئولین امید آن دارند آینده ای روشن برای شهر و کشور به دست شما رقم بخورد.

در پایان شهردار و همراهان در حالی که توسط دانش آموزان و مسئولین آموزشگاه همراهی می شدند با دلگرمی خاص و عزمی جزم در جهت پیشبرد هر چه بهتر شهر، محیط آموزشگاه را ترک نمودند.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین