پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس

اعتبار ۲ درصد نفت و گاز استان فارس ۱۳۹ میلیارد تومان است

میلاد لارستان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در استان فارس ۱۳۹ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در استان فارس ۱۳۹ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ساسان تاج‌گردون در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه امسال اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در استان فارس ۱۳۹ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۶ میلیارد تومان افزایش یافته است اظهار داشت: ۶ شهرستان کوار، آباده، ارسنجان، خرم‌بید، پاسارگاد و استهبان از این اعتبار هیچ سهمی دریافت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع کل بودجه ۹۵ استان فارس ۴۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است افزود: ۲۸۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان از این بودجه مربوط به تملک داریی‌های سرمایه‌ای استانی و ۱۸۴ میلیارد و ۹۶۹ میلیون تومان از آن مربوط به الزامات ۲ درصد نفت و گاز و ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته ۶۰۳ طرح عمرانی ملی و استانی در استان فارس در دست اجرا بوده است که تنها ۳۳٫۶ درصد بودجه آن تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح‌های ملی استان بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که با توجه به تخصیص‌ها برای اتمام آن به ۱۶ سال زمان نیاز است.

وی با بیان اینکه بیشترین رقم تخصیص یافته در اعتبارات سال گذشته تخصیص ۹۹ درصدی اعتبارات دو درصد نفت و گاز بوده است خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام باید بخش خصوصی را وارد کرد و تکمیل این پروژه‌ها را به آنها واگذار کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین