جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

توصیه های انتخاباتی استاندار فارس به فرمانداران

استاندار فارس گفت: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید بتوانند که پاسخگوی تمام نیازهای مردم در حوزه های مختلف باشند. مهندس سید محمد علی افشانی، در…

استاندار فارس گفت: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید بتوانند که پاسخگوی تمام نیازهای مردم در حوزه های مختلف باشند. مهندس سید محمد علی افشانی، در گردهمایی فرمانداران استان فارس افزود: علاوه بر مشكلات اقتصادی، مردم نیازها و خواسته های دیگری نیز دارند که باید به آنها نیز پاسخ داده شود. وی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه متوزان هستیم باید این اتفاق در تمام بخش ها روی دهد چرا که اگر بخشی مورد توجه قرار گیرد و از دیگر بخش ها غافل شویم این خودش مشکل ساز خواهد بود.

استاندار فارس، با اشاره به فضای سیاسی پیش روی کشور متاثر از انتخابات سال آینده گفت: در ماههای پیش رو شاهد یک فضای کاملا فعال در حوزه های اجتماعی و سیاسی خواهیم بود که این فضا باید به بهترین شکل مدیریت شود. وی اظهار کرد: باید از ظرفیت ها و شرایط موجود به گونه ای استفاده شود که همه افراد و گروههای سیاسی بتوانند در محیطی توام با نشاط، تحرک و پویایی فعالیت کنند. وی، ضمن تاکید بر لزوم حمایت فرمانداران از مواضع و اقدامات دولت تدبیر و امید اظهار داشت: فرمانداران نمایندگان دولت هستند و باید در مسیری قدم بردارند که مواضع دولت را تقويت كنند و دست آوردهاي دولت را به اطلاع مردم برساند.

استاندار فارس گفت: فرمانداران باید به شکلی رفتار کنند که مردم فرمانداری ها را پناهگاه و مامنی برای حل مشکلاتشان بدانند و به این ترتیب در جامعه امید و نشاط ایجاد شود. مهندس افشانی از فرمانداران خواست که شرایط را برای برگزاری گردهمایی ها و  نشست هاي سیاسی با توجه به نزدیک شدن به آغاز فعالیت های انتخاباتی مهیا کنند و در کنار آن به مساله تامین امنیت و رعایت حقوق تمام کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند نیز توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، وی گفت: قطعا در این ایام افراد و شخصیت هایی از گروهها و جناح های مختلف برای ایراد سخنرانی به شهرستان های مختلف استان سفر خواهند داشت که به جز کسانی که محکومیت یا ممنوعیت دارند، سایر افراد باید بتوانند بدون هیچ مشکل و دغدغه ای سخنرانی خود را انجام دهند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین