دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس:

استخدام 590 نفر در شهرداری‌های فارس

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: در بین شهرداران و اعضای شورای اسلامی فارس فرد دو تابعیتی وجود ندارد. به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا بیات‌پور در گفت‌وگو…

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: در بین شهرداران و اعضای شورای اسلامی فارس فرد دو تابعیتی وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا بیات‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: مصوبه ممنوعیت انتخاب مدیران از افراد دو تابعیتی باید در تمام استان‌های کشور اجرایی شود و در بحث شوراها و شهرداری‌های استان فارس نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: در شهرداران فارس دو تابعیتی نداریم و در بین اعضای شوراها نیز چنین موردی گزارش نشده هرچند بنابر ماده ۱۴ قانون شوراها عضویت در شورا شغل محسوب نمی‌شود و شاید در شوراها از نظر قانونی منعی نداشته باشد اما ملاحظاتی دارد.

این مسؤول بیان کرد: در بین استان‌های کشور، فارس با ۱۰۲ شهرداری وسیع‌ترین حوزه شهری کشور را دارد و بعضاً روستایی به شهر تبدیل‌شده که شاید در آن مقطع از نظر نیروی انسانی شرایط لازم را نداشته باشد.

وی متذکر شد: ۶۳ شهرداری استان فارس با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر هستند و می‌توان آنها را روستاهایی بزرگ تلقی کرد که مشکلات خاصی از نظر تأمین نیرو دارند و به‌هرحال درگذر از دهیاری به شهرداری باید تجاربی کسب کنند.

بیات‌پور ابراز داشت: در حال حاضر فرآیند استخدام نیرو برای این شهرداری‌ها در حال طی شدن است و سال گذشته حدود ۵۸۰ نیرو به‌جز شهرداری شیراز در سایر شهرداری‌های استان از طریق آزمون استخدامی جذب‌ شده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین