جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

نیما و نوشاد عالمیان به همراه 11 ملی پوش وارد لارستان شدند

برای نخستین بار تیم ملی تنیس روی میز ایران به‌منظور برگزاری اردوی ۱۰ روزه وارد لارستان شد. به گزارش میلادلارستان از لارستان، صبح امروز  اعضای تیم ملی تنیس روی میز…

برای نخستین بار تیم ملی تنیس روی میز ایران به‌منظور برگزاری اردوی ۱۰ روزه وارد لارستان شد.

به گزارش میلادلارستان از لارستان، صبح امروز  اعضای تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با پرواز تهران – لار وارد فرودگاه بین‌المللی این شهر شدند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که برای برپایی اردویی ۱۰ روزه به لارستان سفر کرده‌اند تا روز جمعه سوم دی‌ماه جاری مهمان ورزشکاران و مردم این شهرستان خواهند بود.

در این سفر ۱۳ بازیکن ملی‌پوش به همراه جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی و بازیکنان سرشناسی مانند نیما و نوشاد عالمیان از قهرمانان بنام کشورمان این تیم را همراهی می‌کنند.

اردو و تمرینات تیم ملی کشورمان به صورت صبح و عصر در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار می‌شود و بازدید از این تمرینات برای عموم آزاد است.  برابر برنامه‌ریزی‌ها در دو روز پایانی این اردو با فراخوانی که به استان‌های مختلف ارسال‌شده، یک دوره مسابقه جایزه بزرگ با حضور پینگ‌پنگ‌بازان سراسر کشور و اعضای تیم ملی در رده آزاد برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین