پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

محور لار – بندرعباس و لار- جهرم رکورد دار بیشترین تردد

در ۱۲ روز نخست مسافرت درسال جاری بيش از ۳۱۴هزار و۱۹۰ خودرو از حوزه استحفاظي اداره كل راه وشهرسازي لارستان عبور كرده اند. به گزارش ميلادلارستان و به نقل از…

در ۱۲ روز نخست مسافرت درسال جاری بيش از ۳۱۴هزار و۱۹۰ خودرو از حوزه استحفاظي اداره كل راه وشهرسازي لارستان عبور كرده اند. به گزارش ميلادلارستان و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي لارستان مهندس ناصر شادمانی مدیریت راهداری اداره کل  عنوان داشت :از تاریخ ۲۵ اسفند۹۳ تا ۷ فروردین ۹۴بيش از۳۱۴هزارو ۱۹۰ خودرو از شهرهاي حوزه استحفاظي اين اداره كل عبوركرده اند كه بيشترين تردد مربوط به محور لار- بندرعباس با ۹۲۱۴۶ خودرو ،لار- جهرم ۸۴۸۱۴ خودرو، در محور لامرد مهر ۶۲۶۶۳خودرو و در محور لار بستک ۷۴۵۶۷ خودرو بوده است.

مهندس شادمانی ادامه داد : محور لار بندر عباس و لار جهرم به دلیل اتصال به بنادر جنوبی و آبهای نیل گون خلیج فارس یکی از پر تردد ترین محور های حوزه استحفاظی این اداره کل است که به طور مثال در تاریخ ۷ فروردین ماه بیش از ۲۲ هزار خودرو از این محورتردد داشته اند.

وي همچنين از مردم منطقه خواست تا انتقادات وپيشنهادات خودرا از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین